رشته های شنا و دو و میدانی را ترجیح می دهم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به علاقمندی خود به دو رشته شنا و دو ومیدانی از این دو رشته پایه به عنوان ورزشهایی که می توانند نقش بسزایی در سلامتی و نشاط جامعه داشته باشند، نام برد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب اظهار داشت: شنا و دو ومیدانی جزو ورزشهای مورد اقبال جامعه به شمار می روند که فواید بسیاری در سلامت جسمانی افراد دارند و بنده نیز با توجه به شرایط سنی ام در فرصت هایی که بدست می آورم بیشتر به این دو رشته می پردازم.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی فوتبال کشورمان شانس صعود به جام جهانی را خواهد داشت یا نه، گفت: این تیم از کادر فنی و بازیکنان شایسته ای برخوردار است و تاکنون نمایشی قابل قبولی داشته و در مرحله نهایی مسابقات انتخابی هم می تواند جزو یکی از سهمیه های آسیا برای صعود به جام جهانی برزیل باشد.
وی تعامل بین مجلس و دولت را عاملی تعیین کننده در پیشرفت ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در مدت کوتاه تشکیل وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی بین نمایندگان مجلس و وزارت ورزش وجود داشته و این تعامل در تخصیص اعتبارات و کمک به زیر ساخت های ورزش کشور می تواند تاثیرگذار و تعیین کننده باشد.
عباسی با اشاره به سابقه حضور خود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بنده کاملا با ضوابط حقوقی و قانونی مجلس آشنایی دارم و این شناخت در تسهیل امور و پیشبرد برنامه های وزارت ورزش به عنوان یک نهاد اجرایی تازه تاسیس بسیار اثرگذار بوده است.
وزیر ورزش و جوانان که در برنامه “ورزش و مردم” شبکه اول سیما سخن می گفت، از افزایش فضاهای ورزشی به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های این وزارتخانه یاد کرد و افزود: خوشبختانه در سالهای گذشته دولت در بخش عمرانی و ساخت و ساز اماکن ورزشی سرمایه گذاری قابل توجهی داشته و در سفرهای استانی با جدیت این امر پیگیری می شود و درصدد هستیم با سرمایه گذاری بیشتر در این بخش، افزایش فضاهای ورزشی در استانها را با سرعت رشد بیشتری پیگیری کنیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص فعالیت شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی یادآور شد: این شرکت در کنار ماموریت های ذاتی خود درصدد پاسخگویی به نیازهای سخت افزاری و فراهم کردن امکانات تخصصی لازم برای فدراسیون هاست و درصدد هستیم از طریق این شرکت علاوه بر حفظ و نگهداری بهینه از اماکن ورزشی زمینه بهره مندی فدراسیونها از شرایط استاندارد و باکیفیت را فراهم نمائیم.

image_printپرینت مطلب