رضایی: بازیکنان معرفی شده به تیم ملی، ثابت نیستند

وحید رضایی گفت: اسامی ملی پوشان را به کمیته فنی ارائه دادیم اما بازیکنان دعوت شده به اردو ثابت نیستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اردوهای تیم ملی واترپلو کشورمان تا ۲۶ اسفند پارسال ادامه داشت و امسال هم اردوی آماده سازی ما از ۷ فروردین با حضور الکساندر چیریچ آغاز شده است و امروز هم نفرات دعوت شده به تیم ملی را در سال جدید معرفی کردیم.

وی ادامه داد: سجاد عبدی، امید لطف پور، محمد سالمی، شایان قاسمی، سرو مارکاریان، سید محمد سعید میر مهدی، علی پیروزخواه، امیرحسین خانی، حامد ملک خانبانان، امیر ریاحی، مهدی دایی تقی، مهدی یزدان خواه، امیرحسین رهبر، عرفان لشگری، امین قویدل، محمد جواد عباسی، امیرحسین کیهانی، ارشیا الماسی، سهیل رستمیان، علیرضا شادپی، امیر دهداری، علیرضا پورنگ، پیمان اسدی، اردلان اسکندری و حمید قدسی نژاد، ملی پوشان دعوت شده به اردوی آماده سازی هستند که البته حضور آنها در تیم ملی ثابت نیست و در طول سال باتوجه به عملکرد سایر بازیکنان واترپلو در باشگاه ها، به طور حتم نفرات جدیدی را به فهرست بازیکنان تیم ملی اضافه می کنیم.

مربی تیم ملی واترپلو افزود: نخستین تورنمنت مهم پیش روی ما در آبان امسال برگزار و تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد که میزبانی این رقابت ها بر عهده ژاپنی هاست.

رضایی گفت: برنامه ریزی های خود را از قبل انجام داده ایم و قرار است در طول دوره های آماده سازی، اردوهای خوبی را برپا کنیم که البته کیفیت و کمیت این اردوها بستگی به میزان بودجه فدراسیون دارد.

رضایی تاکید کرد: انگیزه جوانان در واترپلو بالاست اما بزرگترهای این رشته ورزشی به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی برای ازدواج، تحصیل و… موجب شده تا مقدار کمی از انگیزه های خود را از دست بدهند.

وی افزود: تا زمانیکه حامیان مالی بر روی تیم های باشگاهی سرمایه گذاری نکنند و بازیکنان درآمد خوبی نداشته باشند نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: بازیکنان واترپلو از وزارت ورزش و فدراسیون توقع پول نقد ندارند اما خواستار این هستند که شرایطی فراهم شود تا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب