رضایی: پس از جاکارتا اردوهای مستمر داشتیم

مربی تیم ملی واترپلو ایران گفت: اردوهای ما پس از بازی‌های آسیایی 2019 جاکارتا قطع نشده است .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری برنا، وحید رضایی، مربی تیم ملی واترپلو، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: اردوهای ما پس از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ جاکارتا قطع نشده است و به طور مرتب بعد از سه بار استراحت و بعد از پایان لیگ اردوها برگزار شده است. متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانستیم هیچ بازی تدارکاتی داشته باشیم، فقط یک مرحله اردو در کره داشتیم که آن هم روی اعتبار و ارتباطی بود که رضوانی داشته است. ۹ شهریور ماه سالگرد بازی مدال ما با چین است اما تا به حال یک بازی رسمی نکردیم و این برای تیمی که می‌خواهد خود را برای انتخابی المپیک آماده کند کار را سخت می‌کند. اما ناامید نشدیم چون قبلا همین مدال را با دست خالی کسب کردیم.

وی افزود: ۱۹ بهمن ماه مسابقات کسب سهمیه المپیک در قزاقستان را پیش رو داریم، یک مرحله رقابت تدارکاتی اول تا ۱۲ آبان در سنگاپور داریم که همه هزینه‌های آن با سنگاپور است و این اتفاق از اعتبارات رضوانی افتاده و بودجه خاصی صرف این کار نمی‌شود.

رضایی عنوان کرد: تغییرات زیادی در قوانین واترپلو داشتیم که با این قوانین جدید نزدیک ۳۵ درصد شکل کار را تغییر می‌دهد اما ما بازی رسمی با این قوانین نکردیم و فقط بازی‌های دوستانه خودمان بوده است. این مسأله یک مقدار کار را سخت می‌کند ولی با تمام این مشکلات امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات انتخابی المپیک بگیریم.

مربی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: تیم ژاپن سهمیه میزبانی دارد و مستقیما راهی المپیک خواهد شد. تیم دیگر بین ایران، چین و قزاقستان باید انتخاب شود. میزبانی مسابقات انتخابی با قزاقستان است و این نشان می‌دهد برنامه‌ی مفصلی دارند. کار سختی است اما نا امید نیستیم و برای کسب سهمیه همه توان خود را می‌گذاریم.

وی در پایان گفت: فعالیت باشگاه‌های ما در سال ۹۸ هنوز اغاز نشده و این نقطه ضعف بسیار بزرگی است. مشکلات اقتصادی کشور گریبانگیر باشگاه‌های کشور هم می‌شود، بخشی که روی پول کشور نفوذ دارد باید این هزینه‌ها را یک مقدار جبران کند. الان باید جلوی این‌ها را بگیرند تا بچه‌ها بتوانند آینده خوبی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب