رضا اجاق: مالارا راضی است

مربی تیم ملی واترپلو گفت: مالارا پس از بازی با فیلیپین از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ رضا اجاق مربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان در مورد عملکرد بازیکنان تیم ایران در رقابت های کاپ آسیا گفت: در بازی هایی که تا کنون داشتیم، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم بتوانیم با همین روند تا پایان این رقابت ها پیشتاز باشیم.
وی در ادامه افزود: سخت ترین مسابقه تیم ایران با تیم چین بود که خوشبختانه توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. در بازی با چین در دقایق اول حریف را دست کم گرفتیم و با ترکیب اصلی وارد میدان نشدیم اما بعد از دیدن رقابت سخت وسنگین در مقابل چین، با ترکیب اصلی به بازی ادامه دادیم و توانستیم برنده میدان باشیم.
اجاق یادآور شد: مالارا سرمربی تیم در دیدار اول رضایت چندانی از شاگردانش نداشت و تیم را ناهماهنگ ارزیابی می کرد و علت آن را نیز خستگی بازیکنان به علت مسافرت طولانی بیان کرد. او از بازیکنان خواست تا هرچه سریعتر به شرایط مطلوب خود بازگردند که خوشبختانه در بازی مقابل فیلیپین بازیکنان کاملاً به شرایط طبیعی بازگشتند و مالارا از عملکرد آنها راضی بود.
مربی تیم ملی واترپلو شرایط میزبانی سنگاپور را مطلوب دانست و ادامه داد: کشور سنگاپور میزبان خوبی برای رقابت های کاپ آسیا بوده است و تمامی امکانات برای تیم های شرکت کننده فراهم است.شرایط استخر تمرینی نیز خوب است. در حال حاظر تیم واترپلو دو نوبت در روز تمرین می کند تا خود را در آمادگی نگه دارد.
وی در مورد دیگر رقابت های تیم ملی واترپلو تصریح کرد: بعد از تیم چین که یکی از مهمترین حریفان برای تیم ایران بود، بازی با تیم سنگاپور حساس است. سنگاپور از شرایط میزبانی نیز برخوردار است که امیدوارم بتوانیم این تیم را نیز شکست داده و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب