رضا جعفری: باید نتایج هفته اول را تکرار کنیم

سرمربی تیم نفت و گاز امیدیه در مورد بازی های پیش روی این تیم در هفته دوم لیگ برتر واترپلو گفت: می خواهیم نتایج هفته اول بازی ها را دوباره تکرار کنیم و همچنان در صدر گروه باقی بمانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری سرمربی تیم نفت و گاز امیدیه با اشاره به رقابت های انجام شده در هفته های گذشته گفت: این هفته توانستم رقابتهای واترپلو را به صورت زنده تماشا کنم. باید در مورد تیم های گروه B به این نکته اشاره کنم که تیم اصفهان با یک ترکیب کاملاً جوان در این رقابت ها شرکت کرده است و فاصله تیم جوان اصفهان و همچنین آینده سازان ایران با تیم زنجان که پر از ستاره است بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: عربدوست سرمربی شهبازی زنجان مهره های قدرتمندی را در این تیم جمع کرده است و با تجربه ای که در این زمینه دارد تیم کاملاً هماهنگ و سرسختی را راهی رقابت ها کرده است. همانطور که می دانید تیم چوکا نیز از یک ترکیب کاملاً بومی تشکیل شده است و در کنار سایر تیم های گروه B حریف سرسرختی برای شهبازی زنجان به شمار نمی رود. به هر حال تیم زنجان هزینه زیادی را برای ترکیب این تیم متحمل شده است و با سایر تیم ها که از پتانسیل استان خودشان برای شرکت در این رقابت ها استفاده کرده اند کاملاً متفاوت است.

جعفری در مورد رقابت های گروه A یاد آور شد: به نظر من رقابت های گروه A از سطح بالاتری برخوردار است. تیم دانشگاه آزاد تیم قدرتمندی است و از بازیکنان تاثیرگذار ملی در تیمش استفاده می کند. تیم نفت و گاز گچساران نیز از یک ترکیب بومی و چند مهره ملی برخوردار است که می تواند حریف قدرتمندی در این رقابت ها بشمار رود. در حال حاضر نیز مهدی دایی تقی بازیکن خوب تیم ملی قرارداد خود را با زنجان فسخ کرده است و در این هفته با تیم نفت و گاز گچساران به میدان می رود.

سرمربی نفت و گاز امیدیه با توجه به میزبانی امیدیه در رقابت های لیگ برتر واترپلو افزود: میزبانی این دوره از رقابت ها برای ما بسیار مهم است و ما حتماً از این فرصت استفاده می کنیم تا بتوانیم با برد های بیشتر در صدر جدول گروه باقی بمانیم و همچنان مدعی قهرمانی رقابت های لیگ برتر واترپلو هستیم.

رضا جعفری با مثبت ارزیابی کردن پخش زنده رقابت های واترپلو تصریح کرد: دو نکته بسیار مهم در لیگ امسال صورت گرفته است که یکی از آنها تبلیغات در این رابطه است و دیگری پخش زنده است . تمام انگیزه یک ورزشکار به دیده شدن است خوشبختانه مسئولان زحمت کش فدراسیون این امکان را فراهم کردند و جا دارد که از آنها برای این اقدام تشکر کنم. امیدوارم تا پایان لیگ برتر تعداد پخش های زنده بیشتر شود تا این رشته جذاب که جز تاکیدات دینی ما نیز است جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب