رضا خیبری نژاد:لیگ شیرجه پویاتر از همیشه برگزار شد

مربی شیرجه ایران درباره شرایط شیرجه بعد از اتمام لیگ گفت: نسبت به سال های قبل از نظر کمیت و کیفیت لیگ بسیار خوبی داشتیم و برای اولین بار 10 تیم در مسابقات شیرجه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا خیبری نژاد درباره شرایط تیم ملی شیرجه بعد از اتمام لیگ اظهار کرد: نسبت به سال های قبل از نظر کمیت و کیفیت لیگ بسیار خوبی داشتیم. امسال برای اولین بار ۱۰ تیم در مسابقات شیرجه شرکت کرده بودند. از تمام شیروجه روهایی که عضو تیم ملی بودند، در این مسابقات استفاده کردیم. به نوعی می توان گفت که همه شیرجه روها در لیگ امسال حضور داشتند. در دوره های قبلی چهار تیم شرکت می کردند. در لیگ امسال اسپانسر توانست به حوزه شیرجه ورود پیدا کند و این اتفاق خوبی است.

مربی شیرجه ایران درباره لیگ امسال عنوان کرد: استعدادهای خیلی خوبی در لیگ شیرجه کشف شد.دو شیرجه رو زیر ۱۱ سال در مسابقات امسال شرکت کردند. این ها پدیده لیگ امسال شدند. این دو شیرجه رو برای اردوی کویت اعزام خواهند شد.

رضا خیبری نژاد درباره اردوی کویت تصریح کرد: نه تنها اردوی کویت بلکه همه اردوهای برون مرزی همیشه موثر هستند. این دو شیرجه رو نوجوان برای اردوی کویت انتخاب شدند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم که دو شیرجه رو را به چین اعزام کنیم. اگر شرایط فراهم شود شیرجه رو ها تا زمان برگزاری المپیک در آنجا تمرین خواهند کرد. ملی پوشان نیاز دارند که چندین مسابقه بین المللی را از نزدیک ببینند و با شرایط مسابقات بین المللی آشنایی کاملی پیدا کنند.

وی در پایان گفت : حمید کریمی و شهنام نظر پور از جمله کسانی هستند که احتمال کسب سهمیه المپیک را دارند. حامد بزمی هم از جمله شیرجه روهایی است که شرایط خوبی برای کسب سهمیه دارد. باید روی شیرجه سرمایه گذاری شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب