مربی تیم واترپلو نفت امیدیه

رضا مخیلفی: ما به تجربه تیم دانشگاه آزاد باختیم

مربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان ملی پوش و باتجربه ای دارد و با همین تجربه توانست بازی را ببرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا مخیلفی مربی تیم واترپلو نفت امیدیه بعد از بازی با تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود. در نیمه اول شرایط برابر بود ولی در نیمه دوم بازیکنان نفت امیدیه تاکتیک ها را خوب اجرا نکردند. بازیکنان نفت امیدیه در ضربات آخر با صد در صد تمرکز کار نمی کردند و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. این مشکلات با بازی های بیشتر حل می شود چون ما تیم خیلی جوانی داریم. مسلما شرایط تیم ما حتی در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. به تیم دانشگاه آزاد تبریک می گویم. دانشگاه آزاد تیم خیلی خوبی است. اکثر بازیکنان این تیم، بازیکنان ملی پوش و با تجربه ای هستند. در نیمه دوم با همین تجربه بازیکنان ملی پوش بود که موجب پیروزی دانشگاه آزاد شد.
 
مربی تیم واترپلو نفت امیدیه عنوان کرد: اکثر گل هایی که خوردیم به این صورت بود که ما حمله می کردیم و چون گل نمی زدیم در ضدحمله گل می خوردیم. سطح داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت. سطح مسابقات امسال خیلی بالاتر از سال های قبل است. اگر با حمایت ها و تلاش فدراسیون برای همه بازی ها پخش زنده داشته باشیم، مطمئنا دید مردم به واترپلو بازتر می شود. امیدوارم در سطح کشور رشد کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. 

رضا مخیلفی در ادامه تصریح کرد:  فدراسیون و سازمان لیگ برای واترپلو زحمات زیادی را می کشند و عملکرد خوبی دارند. برای واترپلو باید اسپانسرهای بزرگ مالی داشته باشیم. باید رایزنی هایی از وزارت ورزش و …. برای واترپلو در نظر گرفته شود. با حمایت ها و جذب اسپانسر می توان مسابقات را با تیم های بیشتری برگزار کرد و از این طریق جوانان زیادی را به واترپلو جذب کرد.

او در پایان گفت: ما در جام باشگاه های آسیا نماینده ایران هستیم. برای جام باشگاه های آسیا قطعا بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. چند بازیکن ملی پوش در اختیار خواهیم گرفت. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب