رضوانی از تجهیز استخر قهرمانی آزادی خبر داد

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از تجهیز استخر قهرمانی آزادی به سخت افزار مناسب از جمله تاچ پدهای استاندارد خبر داد و گفت: رسالت ما بالابردن کیفیت فضای تمرین و مسابقات برای پویایی و توسعه ورزش های آبی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون با اشاره به نصب پوشش های محافظ در خط شروع و پایان استخر آزادی و همجنین تهیه تاچ پدهای استاندرد اظهار کرد: خداراشکر با رایزنی های صورت گرفته و دیپلماسی موفق توانستیم زیر ساخت های استخر قهرمانی آزادی تهران را تا حدی بهبود دهیم.

وی افزود: تاچ پدهای نصب شده در این استخر همچون سکوهای داوری پس از رایزنی با فدراسیون جهانی از معتبرترین شرکت های بین المللی تهیه و در اختیار جامعه شنا کشور قرار گرفت.

رضوانی با اشاره به گندزدایی استخر آزادی تاکید کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، شخص بنده به جد پیگیر تعطیلی کلیه باشگاه های ورزشی بویژه استخرها بودم و در این راستا استخر قهرمانی آزادی و ۹ دی تحت پوشش این فدراسیون نیز تعطیل شد. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و تعامل و همکاری سایر دوستان بویژه همکاران مجموعه ورزشی آزادی، محیط استخر کاملا ضدغفونی شد.

رییس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: از آنجایی که استخر قهرمانی آزادی خانه شنا، شیرجه و واترپلو ایران است و به عنوان کمپ تیم های ملی و تنها مجموعه استاندرد کشور شناخته می شود، ما در فدراسیون شنا خود را مکلف به تجهیز و برورسانی سخت افزار آن می دانیم. البته مشکلات عدیده ای در این استخر وجود دارد که نیاز به تعامل و همت سایر دستگاه ها برای ترمیم فرسودگی ها در این باره محسوس است.

رضوانی در پایان گفت: امیدوارم تجهیز استخر به تاچ پد و سکوهای داوری بتواند موجب رضایت خانواده این ورزش باشد و انگیزه ها را برای موفقیت بالا ببرد. ما در فدراسیون همچنان تلاش میکنیم تا گام های بلندتری در این راستا برداریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب