رضوانی: از سال جاری برای تمام مدارس شنا مجوز صادر می شود

دوره توجیهی مدیران استخر ها و اماکن آبی پایتخت، با حضور محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا در سالن همایش های اریکه ایرانیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  در ابتدای این مراسم که در حضور محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، بهروز اسفندیاری نایب رییس فدراسیون نجات غریق، حبیب خمیجانی دبیرکل فدراسیون نجات غریق، غلامحسین کریمی سرپرست هیات شنای استان تهران و مدیران، سرمربیان و سرمنجیان استخرها انجام شد، کارشناسان فنی و حقوقی، مسائل و مشکلات موجود و پیش روی استخرها را یاد آور شدند و در ادامه اسفندیاری آنان را به رعایت ارزش های اخلاقی در ورزش و اماکن آبی توصیه نموده و به روایات دینی و آیینی در ارتباط با جایگاه آب در زندگی بشر اشاره کرد.

محسن رضوانی نیز با بیان اینکه بیش از نیمی از استخر های کل کشور در استان تهران موجود است، گفت: در حال حاضر همدلی و هماهنگی بسیار خوبی بین دو فدراسیون شنا و نجات غریق وجود دارد که می تواند منشا اثرات خیر شود.
وی ضمن توصیه به مدیران و مسئولان استخرها به رعایت موارد ایمنی و آموزشی, گفت: از سال جاری برای تمامی استخرهای دارای فعالیت آموزش شنا، شیرجه، واترپلو و شنای موزون مجوز تاسیس مدارس شنا صادر می شود که استخرها با مراجعه به هیات استان تهران می توانند در جریان شرایط و امکانات مورد نیاز تاسیس این مدارس قرار گیرند.
در پایان گرشاسبی با ذکر یاد و صلوات به روح شهدای ورزشکار به بررسی جایگاه سابق و کنونی ورزش تهران پرداخت و این نکته را گوشزد کرد که تهران به لحاظ داشتن سرانه ورزشی در بین سی استان کشور، جایگاه آخر را دارد و این زیبنده ورزش تهران نیست.
وی گفت: در این دو ماهه ابتدای سال، دو استخر را در تهران افتتاح کردیم و ۹ استخر دیگر در دست ساخت است که پس از تکمیل در اختیار جامعه شنا قرار خواهد گرفت.
در پایان ضمن تقدیر از استخرها و منجیان نمونه، به شرکت کنندگان در همایش گواهی شرکت اهدا شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب