رضوانی از مذاکره با دو مربی آلمانی و کرواسی برای شنا خبر داد

رئیس فدراسیون شنا با بیان اینکه اگر بخواهیم در اين رشته فراتر از ایران و شرایط فعلی حرکت کنیم، باید حتماً از مربیان برجسته دنیا استفاده کنیم گفت: در همین راستا با یک مربی آلمانی و یک مربی از کرواسی مذاکره کرده‌ایم و به زودی مربی خارجی تیم ملی معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری فارس همدان، محسن رضوانی ظهر روز گذشته(شنبه) در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان همدان با بیان اینکه به دنبال مذاکره با مربی خارجی هستیم، اظهار کرد: تلاشمان این است در شنا و شیرجه مربی خارجی داشته باشیم.

رضوانی با اشاره به اهمیت ترویج شنا در کشور گفت: شنا تأمین بودجه و حمایت بسیار جدی را می‌طلبد که حتی این حمایت باید از طرف دولت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شنا یکی از ورزش‌های مورد تأکید در دین اسلام است و ما باید آن را گسترش دهیم افزود: شنا یکی از مهم‌ترین رشته‌ها در بازی‌های آسیایی و المپیک است، در جاکارتا تنها ۶ کشور موفق شدند مدال کسب کنند و چهار کشور نیز مدال‌ طلا گرفتند.

رضوانی عنوان کرد: کسب عنوان در رشته‌های پایه، بسیار در رنکینگ کشورها در جدول‌ رده‌بندی قابل اهمیت است؛ ضمن اینکه پشت یک مدال در چنین رشته‌هایی بالای هشت سال سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم فراتر از ایران برویم، باید حتماً از مربیان برجسته دنیا استفاده کنیم، افزود: در همین راستا با یک مربی آلمانی و یک مربی از کرواسی مذاکره کرده‌ایم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب