ایران باز هم در کنفدراسیون شنای آسیا کرسی گرفت

مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا با ارسال نامه ای به محسن رضوانی عضویت وی را در کمیته مالی و بازاریابی این کنفدراسیون تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حسب تاکیدات دکتر محمود گودرزی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان برای حضور پر رنگ‌تر نمایندگان ایران در کرسی های بین المللی، رایزنی هایی از سوی فدراسیون شنای ایران در این خصوص انجام شد. در همین راستا طاها سلیمان الکیشری مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا در نامه ای با اعلام خبر عضویت محسن رضوانی در کمیته مالی و بازاریابی شنای آسیا این انتصاب را به او تبریک گفت.

 

 

 

متن این نامه به شرح زیر است:

عنوان: کمیته مالی و بازاریابی کنفدراسیون شنای آسیا ۲۰۱۷ – ۲۰۱۴

جناب آقای رضوانی عزیز

امیدوارم سالم و سلامت باشید.

مفتخرم به اطلاع شما برسانم، شیخ خالد الصباح رئیس کنفدراسیون شنای آسیا موافقت خود را جهت حضور شما به عنوان عضوی از کمیته دائمی (Stand Committee) این کنفدراسیون اعلام کرد.

لطفا تبریک صمیمانه ما را برای انتصاب به عنوان عضو کمیته مالی و بازاریابی برای سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ پذیرا باشید. این اطمینان را داریم که شما با تمام توان با شیخ خالد الصباح رئیس کمیته مالی و بازاریابی و سایر اعضای این کمیته در جهت نیل به هدف اصلی که به موفقیت رسیدن در تمامی فعالیت های کنفدراسیون شنای آسیا (AASF) است، همکاری های لازم را خواهید داشت.

با احترام

طاها سلیمان الکیشری

مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا

 

گفتنی است محسن رضوانی بیش از یک سال است که به عنوان عضوی از کمیته مربیان فینا (فدراسیون جهانی شنا) هم فعالیت می کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب