رضوانی: برگزاری جام فجرزنده رود افتخاری برای جامعه شنا است

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در مجمع انتخاباتی هیأت شنای استان اصفهان اظهار داشت: از کیانی‌والا درخواست می‌کنیم از تمام نیروهای علاقه‌مند و توانمند استفاده شود زیرا هنر مدیریت در استفاده از افراد مختلف با سلایق متفاوت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در مجمع انتخاباتی هیأت شنای استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور محمد سلطان‌حسینی در ورزش استان اصفهان، نتایج خوبی به همراه داشت. کیانی‌والا از هم‌بازیان من در تیم ملی بوده و ورزشکار با اخلاقی است اما جامعه ورزش همان‌طور که ساده رأی می‌دهد، برعکس هم هست.
رئیس فدراسیون شنا با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو یادآور شد: ۶ کاندیدایی که برای ریاست هیأت اقدام کردند، همه آن‌ها افراد توانمندی هستند و از کیانی‌والا درخواست می‌کنیم از تمام نیروهای علاقه‌مند و توانمند استفاده شود زیرا هنر مدیریت در استفاده از افراد مختلف با سلایق متفاوت است.
وی تصریح کرد: شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان، پیشکسوتان زیادی دارد که نامشان با تاریخ ورزش کشور گره‌ خورده است.
رئیس فدراسیون شنا با بیان اینکه از تمام بزرگان ورزش اصفهان درخواست کمک می‌کنیم، یادآور شد: انصراف کاندیداها و تک کاندیدا بودن کیانی‌والا، مسؤولیت وی را سنگین‌تر می‌کند.
به گفته رضوانی، با هماهنگی‌های انجام‌ شده بین فدراسیون، اداره ورزش و جوانان و هیأت شنا، استخر انقلاب با رعایت قانون به مزایده گذاشته است و هیأت باید از فرصت به وجود آمده به‌ خوبی استفاده کند.
رئیس فدراسیون شنا در پایان با بیان اینکه هیأت استان اصفهان طی سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بوده است، یادآور شد: برگزاری جام زنده‌رود با شرکت بیش از ۵۰۰ ورزشکار، افتخاری برای جامعه شنا است.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.