رضوانی: بعد از رقابت حالا وقت رفاقت است

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا بعد از رای اعتماد مجدد مجمع انتخاباتی گفت: بعد از رقابت حالا وقت رفاقت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارید برای اینکه جزء ۱۰ تیم برتر دنیا قرار بگیریم، اظهار داشت: این مسئله آرزوی خود من است که در واترپلو جزو تیم‌های برتر دنیا باشیم. برهمین اساس لیگ زیر ۱۷ سال را راه اندازی کردیم و مطمئنا با همدلی همه اعضای این رشته می‌توانیم به آن برسیم. دولت‌ها در بحث رشته‌های پایه حمایت می‌کنند و باید برای این کار بسترسازی شود. دیدید برخی از نامزدها صحبت از برنامه ۱۰، ۱۲ ساله می‌کردند و ما هم تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون شنا در مورد اینکه آیا برای بازی های آسیا قول کسب مدال می‌دهید یا خیر، گفت: این موضوع هم آروزی قلب ما است و هم هدفگذاری‌مان. دوره گذشته هم در وقت‌های اضافه به چین باختیم و چهارم شدیم. تلاش می‌کنیم تیم ملی و کادرفنی را تقویت کنیم و مطمئنا موفقیت دور از دسترس نیست. برای شنا هم با یک مربی بزرگ خارجی رایزنی کردیم و تلاش ما این است که این رشته از مربیان خارجی استفاده کنیم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

رضوانی در مورد اینکه بخش بانوان همچنان خاکستری خواهد بود، گفت: از این به بعد سفید و سیاه داریم نه خاکستری. برای اولین بار در تاریخ شنای بانوان مسابقات بین المللی را در تبریز برگزار کردیم. بحث سخت افزاری مهم است و به دلیل اینکه کشورمان باید میزبان باشد، باید تلاش زیادی کنیم. وزیر ورزش عراق هم که با وزیر ورزش کشورمان جلسه داشت، چند تفاهم نامه با برخی فدراسیون‌ها امضا کرد که شنا هم یکی از آنها بود.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب