رضوانی: تعطیلی تمرینات به رکورد شناگران لطمه زد/ ملی‌پوشان ۶ ماه عقب افتادند

رئیس فدراسیون شنا گفت: تعطیلی تمرینات به رکوردهای شناگران لطمه زد و آن‌ها ۶ ماه زمان نیاز دارند تا به رکوردهای قبلی بازگردند.

به گزارشروابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری آنا محسن رضوانی در خصوص تلاش ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور در رقابت‌های المپیک گفت: حقیقتش ما هنوز در اصل برگزاری رقابت‌های المپیک مطمئن نیستیم. این احتمال وجود دارد که مسابقات با تأخیر بیش از یک سال برگزار شود. قطعاً تا زمانی که استخرها باز نشود، سعی می‌کنیم با روان‌شناسی ملی‌پوشان را در شرایط خوب قرار دهیم و آنها به تمرینات بدنسازی و انفرادی مشغول هستند.

رئیس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: ما تلاش زیادی کردیم تا اجازه حضور حداقل یک شناگر در استخر داده شود ولی با این قضیه موافقت نشد چرا که محیط استخر حساس است و باید تحت تدابیر بهداشتی و با صفر شدن احتمال انتشار ویروس کرونا امکان‌پذیر باشد.

رضوانی در خصوص اینکه شناگران ایران از تمرین نکردن در داخل آب آسیب می‌بینند، تأکید کرد: قطعاً دچار لطمه می‌شوند. سلامتی ورزشکاران مهم است ولی از زمانی که ملی‌پوشان اجازه تمرین پیدا کنند حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارند که بتوانند به رکوردهایی که ثبت کرده بودند بازگردند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب