رضوانی: جامعه ورزش به سجادی کمک کند

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موفقیت سجادی در وزارت ورزش، موفقیت ورزش کشور خواهد بود و همه باید در این مسیر همراه او باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه حمید سجادی می‌تواند به عنوان وزیر ورزش عملکرد موفقی داشته باشد یا خیر، اظهار داشت: سجادی ۳ شاخصه مهمی که برای موفقیت در ورزش احتیاج است را دارد. او دارای تحصیلات مرتبط، سابقه مدیریتی و همینطور سابقه ورزش قهرمانی را دارد. به همین خاطر می‌تواند عملکرد موفقی در ۴ سال آینده داشته باشد.

وی افزود: البته باید جامعه ورزش به سجادی کمک کند تا او بتواند موفق باشد. موفقیت سجادی در وزارت ورزش، موفقیت ورزش کشور خواهد بود و همه باید در این مسیر همراه او باشیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص اینکه مهمتدرین چالش‌های پیش‌روی سجادی در وزارت ورزش کدام‌ها هستند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی که ورزش کشور به خاطر تحریم‌ها دچار آن شده، مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همینطور معضلات شرکت تجهیز و توسعه از مهمترین چالش‌های سجادی در وزارت ورزش خواهد بود.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دوره حضور سجادی در وزارت ورزش، یکی از بهترین دوران ورزش کشور باشد.

 

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب