رضوانی: شناگران نوجوان در مسابقات آسیایی فراتر از انتظار ظاهر شدند

سرپرست فدراسیون شنا گفت: ملی پوشان ما در مسابقات آسیایی نوجوانان فراتر از انتظار ظاهر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص نتایج ملی‌پوشان شنا در مسابقات آسیایی نوجوانان نانجینگ اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران واقعا در حد بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شدند. من هیچ کاری برای آنها نکرده‌ام و تنها توانستم مکان تمرین و غذا برای آنها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه‌ها به ورزش‌های پایه اشتباه است و باید تغییر کند، افزود: رنکینگ مدال ایران در تمام مسابقات رده‌های سنی توسط همین رشته‌های پایه بالا می‌رود. برای مثال اگر رهام پیروانی کمی بهتر مسابقات را آغاز می‌کرد می‌توانست در ۵۰، ١۰۰ و ٢۰۰ متر کرال پشت مدال‌آوری کند. در این صورت با یک ورزشکار می‌توانستیم ٣ مدال کسب کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا گفت: در مجموع تمام ملی‌پوشان خوب بودند و من از عملکرد آنها بسیار راضی هستم. ما طبق روالی که از گذشته داشتیم برای رکوردهایی که شکسته شده است به ملی‌پوشان پاداش خواهیم داد. غیر از آن اگر بودجه فدراسیون کمی تقویت شود خودم شخصاً بازهم از ورزشکاران نوجوان ایران تقدیر خواهم کرد.

رضوانی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون زودتر به ثبات برسد و مشکلات مالی برطرف شود. برای برگزاری مجمع‌ها هم صحبت خاصی نشده است، اما اساسنامه تایید شده و برگزاری انتخابات جزو اولویت‌ها خواهد بود.

وی افزود: قرار بود پیش از مسابقات بارسلونا ما انتخابات را برگزار کنیم و نتیجه را به مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کنیم، اما متاسفانه اینگونه نشد. امیدوارم به زودی انتخابات‌ها هم برگزار شود تا فدراسیون‌ها به ثبات برسند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب