رضوانی: عملکرد بچه‌ها در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان باورنکردنی بود/ مقابل تیم‌های واترپلو چین و قزاقستان از پیش‌ بازنده نیستیم

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تیم ملی واترپلو کار سختی در بازی‌های آسیایی خواهد داشت؛ چرا که چین میزبان این رقابت‌ها است.

آرش عبدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت‌‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد ملی‌پوشان شنا در رقابت‌های مسابقات کوتاه قهرمانی جهان اظهار داشت: عملکرد بچه‌های و رکوردهایی که آنها در مسافت کوتاه به ثبت رساندند باورنکردنی و عالی بود. به عنوان مثال رکود افقری به رکورد نفر سوم بازی‌های آسیایی خیلی نزدیک بود. با توجه به این رکوردها باید منتظر اتفاقات خوبی در شنا باشیم.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌‌ریزی برای پیشرفت شیرجه ایران شده، گفت: برنامه‌ریزی ما در شیرجه روی پایه‌ها انجام شده و اهداف بلندمدتی برای شیرجه کشور تدارک دیدیم. به دنبال تفاهم‌نامه با چین هستیم تا بچه‌های آینده‌دار شیرجه را برای برگزاری اردوهای بلند مدت به این کشور اعزام کنیم. البته این موضوع بستگی به وضعیت بودجه فدراسیون دارد.

رئیبس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان با اشاره به اینکه لیگ واترپلو از چهارشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تیم ملی واترپلو کار سختی در بازی‌های آسیایی خواهد داشت؛ چرا که چین میزبان این رقابت‌ها است و قزاقستان هم ۲ بازیکن صرب جذب کرده است. با این حال مقابل این تیم‌ها از پیش بازنده نخواهیم بود و امیدوارم بتوانیم نتایج دور قبل بازی‌های آسیایی را تکرار کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب