رضوانی: قول واگذاری حداقل یک استخر برای هیات‌های استانی را از دکتر سلطانی‌فر گرفتیم

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با قدردانی از نگاه حمایتی دکتر سلطانی‌فرواگذاری حداقل یک استخر به هیات‌های استانی شنا با نرخ کارشناسی و نظارت فدراسیون را گام بلندی در جهت توسعه ورزش‌های آبی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با اشاره به جلسه نشست ستاد بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، گفت: خوشبختانه با نگاه بسیار خوبی که در مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد، گزارش کاملی از شرح فعالیت های انجام شده جهت آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ارائه کردیم. رهنمودهای مسئولان در این باره بسیار راهگشا بود تا انشالله حضور شایسته ای در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه اصلی ترین مشکل توسعه شنا طی سال های گذشته فقدان سخت افزار مناسب برای تمرین و آماده سازی ورزشکاران استانی بود. با تاکید مقام عالی وزارت به توسعه همه جانبه شنا از ایشان قول گرفتیم تا حداقل یک استخر به هیات‌های استانی شنا با نرخ کارشناسی و نظارت فدراسیون واگذار شود.
رضوانی در پایان گفت: بی شک موفقیت های آینده خانواده شنا مرهون همین نگاه دقیق و دید کارشناسی دکتر سلطانی فر است. مطمئن باشید اگر استخر که ابزار اصلی توسعه شنا است را در اختیار هیات های استانی قرار دهیم موفقیت این رشته تضمین خواهد شد. چرا که استعدادهای خوب شنا در گوشه و کنار کشور می توانند به تمرین های خود طی تمام طول سال ادامه دهند تا به مرحله قهرمانی برسند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب