رضوانی: مدال شیرجه و واترپلو بازی های آسیایی از آن ماست

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با تمرینات و اردوهای مستمر و تهیه تجهیزات، مطمئن هستم شیرجه و واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا به مدال خواهند رسید.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص مسابقات آسیایی ژاپن گفت: بیش از ۲۰ سال بود که رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در مسابقات آسیایی حضور نداشتند. اما این اتفاق در سال ۲۰۱۶ افتاد.

وی در خصوص عملکرد شیرجه روها و کسب اولین مدال آسیایی کشور در این رشته تصریح کرد: شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور دو جوان با کوله باری از تجربه هستند که با نزدیک شدن به سن بازنشستگی از ورزش توانستند در تاریخ این رشته شگفتی ساز شوند. من از خانواده کوچک شیرجه برای این موفقیت سپاسگزارم و امیدوارم این مدال پایه خیری برای این رشته باشد.

وی تاکید کرد: برای شیرجه نیز آینده خوبی را حدس می زنم. زیرا تنها با دو سال توجه و نگاه ویژه، شیرجه روها موفق شدند به مدال دست یابند. مطمئن باشید اگر این روند ادامه یابد کسب مدال در جاکاراتا حتمی خواهد بود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو افزود: یکی از شروط تداوم موفقیت در شیرجه تهیه تخته های مربوط به این رشته است که متعلق به یک شرکت آمریکایی است و حدود ۱۴ هزار دلار هزینه در برخواهد داشت.
وی در خصوص عملکرد شناگران ملی پوش در ژاپن اظهار کرد:  در رشته شنا دو نخبه جوان سینا غلام پور و بنیامین قره حسنلو و دو ملی پوش بزرگسال مهدی انصاری و جمال چاووشی فر نتوانسند انتظارات را برآورده کنند. برای بررسی و ارزیابی عملکرد این شناگران به زودی جلسه ای تشکیل خواهد شد و درباره شنای ملی تصمیم گیری می شود.
رضوانی درخصوص عملکرد تیم ملی واترپلوی کشورمان که با شکست از چین در جایگاه چهارمی آسیا ایستاد خاطر نشان کرد: در طول مسابقات با کادر فنی در ارتباط بودم و یکی از سخت ترین شب های زندگی ام را تجربه کردم. این تیم ۹ ماه تمرینات سختی را پشت سر گذاشت که من گاهی با حتی با دیدن تمرینات آن ها خسته می شدم. از نگاه فنی این تیم نتیجه زحمات خود را گرفت. حالا آسیا حساب ویژه ای روی واترپلوی ایران باز می کند. کادر فنی این تیم را متحول کرده است.
وی اضافه کرد تیم ملی واترپلو ساختار بسیار جوانی دارد که حتی می تواند تا ۱۰ سال ساختار خود را حفظ کند. با اردوها و تمرینات مستمر مطمئن باشید واترپلوی ایران در فینال بازی های آسیایی اندونزی حضور خواهد داشت.
انتهای پیام//

 

image_printپرینت مطلب