رفع دغدغه مالی ملی پوشان جزو اصلی ترین راهبردهای مدیریت ورزش است

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در جشن پایان سال تیم های ملی با بیان اینکه رفع دغدغه مالی ملی پوشان جزو اصولی ترین راهبردهای مدیریت ورزش است گفت: حمایت فدراسیون از ملی پوشان مرهون پشتیبانی و توجه وزارت ورزش و جوانان به بازیکنان تیم های ملی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شنبه شب و طی مراسمی با حضور سرپرست و مسئولان فدراسیون شنا، هزینه ایاب وذهاب ملی پوشان تیمهای ملی شنا و واترپلو پرداخت شد.

در این مراسم غلام رضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیشایش ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش ملی پوشان و مربیان ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلو را ورزشکارانی با اخلاق و دارای منش و رفتار پهلوانی دانست و افزود: با توجه به قابلیت ها و استعدادهای وافر جوانان ایرانی در کنار ظرفیتهای فنی و مدیریت و کلاس بالای فنی مربیان می توانیم با همدلی و اتحاد و با اتکا به یک برنامه ریزی بلند مدت و دقیق در عرصه های بین المللی به جایگاه واقعی خود در سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو دست پیدا کنیم.

جعفری افزود: رسیدن به این مهم علاوه بر همدلی، تلاش و برنامه ریزی بلند مدت، نیازمند طی کردن پروسه ای سنگین و طولانی از تمرینات ویژه مربیان و همچنین تحمل مشقت های خاص خود است.

وی اظهار داشت: روند ورزش قهرمانی محدود به زمان فعلی نیست بلکه این جریان در دراز مدت و در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ورزش شنا استمرار پیدا می کند و محوری ترین بخش ها علاوه بر کار ستادی فدراسیون و تیمهای ملی هیئت های استانی و شهرستانی هستند که تاثیر بسزایی در این امر دارند.

سرپرست فدراسیون شنا یادآور شد: ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو مهارت های اصولی و حرفه ای را در سطح عالی فرا گرفته اند و تلاش آنها باید در آزمون های سخت بین المللی و حضور در این نوع مسابقات دو چندان شود که در چنین شرایطی کسب مدالهای طلا در آسیا و جهان و حتی با طی کردن پروسه مطلوب زمانی که متاثر از تدبیر و خرد جمعی و برنامه ریزی مدون است مدال المپیک قابل دستیابی است.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد:حمایت از ورزشکاران بویژه برطرف کردن دغدغه مالی آنها جزو اصولی ترین راهبرد مدیریت ورزشی است و پرداخت همین مقدار به عنوان هزینه ایاب و ذهاب ملی پوشان نتیجه پشتیبانی و حمایت های وزارت ورزش و جوانان از شنا شیرجه و واترپلو است و امیدواریم با نگاه کارشناسانه و دلسوزانه مسولان این وزارتخانه بویژه دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان که جا دارد بنده از همین جا از عنایت و توجه ایشان تشکر کنم این کمکها استمرار پیدا کند و شنا شیرجه و واترپلو ایران راه نیل به اعتلای خود را با قدرت و بدون وقفه طی نماید.

سرپرست فدراسیون شنا در پایان از کادر اجرای فدراسیون، هیات های استانی و همچنین اصحاب رسانه به دلیل همکاری در جهت رشد و پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو تشکر و سال خوبی را برای آنها آرزو کرد.

در ابتدای این مراسم محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا با ارائه گزارشی به تشکیل اردوهای تیمهای ملی شنا و واترپلو از ابتدای حضور کادر جدید مدیریتی در فدراسیون شنا پرداخت و گفت: تیم ملی شنا تمرینات خود را زیرنظر خشایار حضرتی آغاز و با جدیت پیگیری کرد که نتایج کسب شده در مسابقات دبی، بویژه جابجایی ٢ رکورد ملی پس از وقفه ای طولانی و یا رکوردهای محمد بیداریان نشان دهنده روند صعودی ملی پوشان شنا است که در سال آینده خود را برای حضور در مسابقات مختلفی از جمله رقابتهای انتخابی المپیک آماده می کنند.

وی ادامه داد: در واترپلو نیز ابتدا کامبیز رخشانی مهر اردوی متمرکز این تیم را برگزار کرد و پس از ملحق شدن رومان پولاچیک و با برگزاری جلساتی با کمیته مشورتی واترپلو چند اردوی متمرکز برگزار شد و هم اکنون این تیم ٣ فروردین برای حضور در کاپ آسیا به کویت اعزام خواهد شد که برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

رضوانی در پایان خاطر نشان کرد: درهای تیمهای ملی بروی هیچ ورزشکار آماده ای بسته نیست و ارزش پیراهن تیمهای ملی نیز آنقدر زیاد است که برای بدست آوردن آن باید تلاش فراوان کرد تا پس از پوشیدن، از آن با تعصب و عرق نگهداری شود.

image_printپرینت مطلب