رقابت امرالهی با شناگران ۴۰۰ متر آزاد جهان در روز نخست

در روز نخست چهاردهمین دوره مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان فردا(سه‌شنبه) امیرعباس امرالهی نماینده شنای ایران در ماده 400 متر آزاد با حریفان قدرتمند خود به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهاردهمین مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان از ۲۰ الی ۲۵ آذر ۱۳۹۷ (۱۶-۱۱ دسامبر ۲۰۱۸)  به میزبانی هوانژو چین با حضور ۹۷۰ شرکت کننده از ۱۸۷ کشور جهان برگزار می‌شود. استخر برگزاری این رقابت‌ها در زمین تنیس شهر هوانگژو چین بصورت موقت طی ۲۵ روز ساخته شده است و شناگران به مدت ۶ روز در این استخر باهم به رقابت می‌پردازند.

سینا غلام پور و امیرعباس امرالهی دو نماینده شنای ایران در این رقابت‌ها به همراه حمید اسکندریون بعنوان مربی جمعه (۱۶ آذر ۱۳۹۷) عازم کشور چین شدند. این دو شناگر روز گذشته (یکشنبه) در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در استخر اصلی مسابقات پیگیری کردند تا با آمادگی کامل با حریفان قدرتمند خود به رقابت بپردازند. سینا غلام‌پور در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد و امیرعباس امرالهی در ماده‌های ۴۰۰ و ۱۵۰۰ آزاد به آب خواهند زد. فردا (سه‌شنبه) در روز نخست این مسابقات امرالهی در ماده ۴۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

 

 

برنامه شناگران ایران در چهاردهمین دوره مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان – چین: 

روز نخست سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷  (۱۱ دسامبر)
ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی ( ۵:۰۰ صبح به وقت تهران) 

  • امیر عباس امرالهی ۴۰۰ متر آزاد                  Start_List

 

روز سوم پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷  (۱۳ دسامبر)
ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی ( ۵:۰۰ صبح به وقت تهران) 

  • روز سوم سینا غلامپور ۵۰ متر آزاد 

 

روز پنجم شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷  (۱۵ دسامبر)
ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی ( ۵:۰۰ صبح به وقت تهران) 

  • سینا غلامپور ۱۰۰ آزاد
  • امیر عباس امرالهی ۱۵۰۰ متر آزاد

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.