رقابت حساس هیئت شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان برای قهرمانی نیم فصل

هفته ششم از دور رفت لیگ برتر واترپلو درحالی با برتری تیم های هیئت شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان اصفهان به پایان رسید که این دو تیم رقابت حساسی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل این مسابقات در هفته هفتم پیش رو خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته ششم از دور رفت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاههای کشور عصر دیروز جمعه (٩ دی) با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد و طی آن در زنجان تیم هیات شنای این شهر ٨ بر ٢ مقابل میهمان خود نفت و گاز گچساران به پیروزی دست یافت، فولاد ماهان سپاهان در خانه ١٨ بر ۵ هیات شنای خوزستان را شکست داد و هیات شنای گیلان در انزلی ٩ بر ٧ خانه شناگران اصفهان را از پیش رو برداشت.
شایان ذکر است آخرین دیدار هفته ششم امروز شنبه ساعت ١۰ صبح در مشهد بین تیم های نفت و گاز امیدیه و هیات شنای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
بدین ترتیب تیم های هیات شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان (صدرنشینان لیگ واترپلو) در هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابتهای لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت حساس و پایاپایی را پیش رو خواهند داشت.
تیم زنجان در هفته هفتم میزبان تیم نفت و گاز امیدیه خواهد بود و تیم فولاد ماهان سپاهان در شهر گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر خواهد رفت تا قهرمان دور رفت رقابتهای لیگ برتر واترپلو مشخص شود.
در حال حاضر تیم هیات شنای زنجان با ١۰ امتیاز از ۵ پیروزی در صدر جدول لیگ برتر واترپلو قرار دارد. تیم فولاد ماهان سپاهان با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم است و تیم نفت و گاز امیدیه با ۵ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

image_printپرینت مطلب