رقابت نفت امیدیه و هیات شنای زنجان برای نایب قهرمانی

هفته سیزدهم و ماقبل پایانی رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز جمعه در حالی با انجام ٣ دیدار پیگیری می شود که با توجه به قهرمانی زود هنگام فولاد ماهان سپاهان، تیم های نفت و گاز امیدیه و هیات شنای زنجان برای نایب قهرمانی این مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ واترپلو در حالی هفته های پایانی خود را سپری می کند که تیم فولاد ماهان سپاهان با پیروزی هفته گذشته برابر هیات شنای خوزستان قهرمانی زود هنگام خود را در این رقابتها مسجل کرده است و سایر تیم های برای کسب بهترین جایگاه در جدول تلاش می کنند.

در این میان نفت و گاز امیدیه که با ١٧ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد این هفته در مشهد میهمان هیات شنای خراسان خواهد بود و تلاش می کند تا در این دیدار بیرون از خانه مقابل تیم قعرنشین، یک گام به سوی نایب قهرمانی این فصل بردارد.

تیم هیات شنای زنجان که با ١۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده نفت و گاز امیدیه محسوب می شود نیز در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر خواهد رفت، دیداری که در صورت ناکامی نفت امیدیه می تواند نماینده زنجان را در جایگاه دوم جدول قرار دهد.

در سومین و آخرین دیدار هفته سیزدهم نیز خانه شناگران اصفهان میزبان هیات شنای گیلان خواهد بود دیداری که با توجه به مسابقه معوقه هیات شنای گیلان مقابل نفت و گاز گچساران می تواند در هفته های پایانی در رده بندی تیم های دوم و سوم لیگ برتر تعیین کننده باشد.

برنامه هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
جمعه ٢٨ بهمن ماه:

*نفت و گاز گچساران- هیات شنای زنجان (ساعت ١٣)
داوران:پویا فتاحی – عبدالامیر ریحانی
ناظر: هوشنگ حافظی

*هیات شنای خراسان – نفت و گاز امیدیه ( ساعت ١۴:٣۰)
داوران: مسعود رضوانی – احمد متقی
ناظر: علی گرامی

*خانه شناگران اصفهان – هیات شنای گیلان (ساعت ١٢)
داوران: امیر حسین صفا بخش-حامد دایی تقی
ناظر: مجید نقاشلو

image_printپرینت مطلب