رهام پیروانی به نمیه نهایی ۵۰ متر پروانه راه یافت

در دومین روز ازمسایقات شنا بازی های نوجوانان آسیا – نانجینگ شناگر ایران موفق شد به مرحله نیمه نهایی ۵۰ متر پروانه راه یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، شناگران ایران صبح امروز (سه شنبه) در ماده ۵۰ متر پروانه به آب زدند که طی آن رهام پیروانی با ثبت زمان ٢۶ ثانیه و ۵٨ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

محمد رضا بیک محمدی دیگر شناگر تیم ملی نیز در همین ماده با زمان ٢٨ ثانیه و ١٨ صدم ثانیه به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی شنای ایران متشکل از ( رهام پیروانی، نیما عبدالهی، محسن مهمان نواز و محمدرضا بیگ محمدی) در ماده ۴*١۰۰ متر آزاد با کسب زمان ٣ دقیقه و ۴٩ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه از راه یابی به مرحله بعدی بازماند.

*رتبه‌های برتر ماده ۵۰ متر پروانه:
١- سوپا کرید پانانورانانا از تایلند ٢۵.۴٣
٢- الکساندر واراکین از قزاقستان ٢۵.٧۰
٣- جایئون جانگ از کره ٢۵.٧۵

*نفرات برتر ۴*١۰۰ متر آزاد تیمی
١- تیم سنگاپور ٣.٣٢.۵١
٢- تیم کره جنوبی ٣.٣۵.١۰
٣- تیم مالزی

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.