روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد

29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان ارتش گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز بزرگداشت و قدردانی از حماسه آفرینان پرافتخار این مرز و بوم است. رادمردان و دلاورانی که با ایثار و از خودگذشتگی کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاسداری می کنند و امنیت و اقتدار را برایمان به ارمغان می آورند.

هشت سال دفاع مقدس، پایداری در برابر تحریمها و ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی خود سندی گویا بر اثبات این ادعاست. ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های پر فراز و نشیب ایران اسلامی و آوردگاههای خطیر، فداکارانه و مجاهدانه همچون ستاره‌ای نورانی در سپهر انقلاب اسلامی درخشیده است.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی به منظور تجلیل و قدردانی از رشادت‌های بزرگ مردان ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی این روز را به آحاد ارتشیان که غیور مردانه در هر لحظه مشغول دفاع از آب و خاک ایران اسلامی هستند تبریک می‌گوید و خاطره حماسه سازان شهدای گرانقدر ارتش را گرامی می‌دارد و از خداوند متعال آرزوی سربلندی و عزت با شکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب