روز خبرنگار گرامی باد

فرارسیدن ١٧مرداد روز خبرنگار بر تمامی طلایه داران جبهه آگاهی و صاحبان قلم و اندیشه و مدافعان راستین حریم عدل و انصاف گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی است که به احترام این خبرنگار فقید روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته مانند شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را فداکردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران همواره یکی از ارکان اصلی خانواده شنا بوده اند. تمام آن هایی که با قلم و دوربین خود به ثبت و ضبط وقایع شنا و شیرجه و واترپلو پرداختند و گاهی با نقد و گاهی با تفسیر خبر چون چشم بینای جامعه ما را به سوی بهتر شدن رهنمون ساختند، همان هایی که همیشه بدون ادعا کنارمان بودند و به عنوان مدافعان راستین حریم عدل و انصاف شناخته می شوند.

اینجا در فدراسیون شنا هیچ غریبه ای نیست، همه همیشه مشتاق دیدار اصحاب رسانه هستند. خانواده شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با قدردانی از تلاش های خبرنگاران گرانقدر این حوزه، صمیمانه ترین تبریک ها را به این مدافعان راستین حریم عدل و انصاف تقدیم می نماید.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب