روز فرهنگ پهلوانی گرامی باد

فدراسیون شنا 21 الی 28 تیر 1396 هفته فرهنگ پهلوانی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز (چهارشنبه) ۲۱ تیر ۱۳۹۶ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای نام گذاری شده است. هدف از گرامی داشت این روز ، زنده نگه داشتن نام و یاد قهرمانان و پهلوانانی است که با خلاق ، جوانمردی و فروتنی خود توانستند با ورزش این دیار را اعتلا بخشند و امروز در این کسوت یار و یاور ورزش و الگوی صحیح و خرسندی برای نسل جوان ایران باشند.

آوردن آیین‌های ارزشمند و فراموش شده گذشته به سفره زندگی امروز، دغدغه اهالی فکر و فرهنگ است و پاسداشت این روز فرهنگ جوانمردی و ارزش‌های اخلاقی را برای نسل جوان و آینده دار این مرز و بوم مرور میکنیم.

همچنین  ۲۱ لغایت ۲۸ تیرماه هفته فرهنگ پهلوانی نام گذاری شده است . فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده فرزش‌های آبی با ترویج فرهنگ پهلوانی و پاسداشت ارزش های معنوی و اخلاقی در ورزش این هفته را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.