“رومان پولاچیک ” سرمربی تیم ملی واترپلو ایران شد

“رومان پولاچیک” مربی سرشناس اهل کشور اوسلواکی برای پذیرفتن هدایت تیم ملی واترپلو با مسئولان فدراسیون شنای کشورمان به توافق رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رومان پولاچیک که بامداد دیروز (سه شنبه) از طریق ترکیه وارد ایران شده بود، عصر دیروز در نشستی با مسئولان فدراسیون شنا پیرامون قبول هدایت تیم های ملی واترپلو کشورمان به مذاکره پرداخت.
در این نشست که با حضور غلامرضا جعفری سرپرست، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری، محسن سمیع زاده مدیر امور اجرایی فدراسیون شنا با رومان پولاچیک سرمربی صاحب نام اهل کشور اسلواکی برگزار شد، توافقات لازم در خصوص نحوه همکاری، مدت قرارداد و شرایط طرفین برای همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد وی به عنوان سرمربی تیم های ملی واترپلو و در راس آن تیم ملی واترپلو بزرگسالان کشورمان با فدراسیون شنا همکاری کند.
بر اساس توافقات صورت گرفته، این مربی ۴٨ ساله به همراه دستیارهموطن خود که از دو ماه آینده به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی واترپلوی کشورمان را برعهده خواهند گرفت. ضمن اینکه پولاچیک دربخش آموزش مربیان، برگزاری دوره های مربیگری، نظارت بر مدارس واترپلو نیز با فدراسیون شنا همکاری خواهد کرد.
پس از انجام توافقات دو جانبه، “پولاچیک” سه شنبه شب در محل اردوی تیم ملی واترپلو در استخر بین المللی ٩ دی حضور یافت و از سوی محسن رضوانی دبیر فدراسیون به ملی پوشان واترپلو معرفی شد.
قرار است پولاچیک که پیش از این هدایت تیم ملی واترپلو اسلواکی را برعهده داشت امروز چهارشنبه برای شرکت در مراسم سال نو میلادی به کشورش بازگردد تا از دو هفته دیگر بطور رسمی کارخود را با تیم ملی واترپلو ایران آغاز کند.
به گفته غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، قرارداد مالی این مربی مطرح اسلواکیایی و دستیارش کمتر از نصف قرارداد “پائولو مالارا “سرمربی اسبق و ایتالیایی تیم ملی واترپلو است.
تیم ملی واترپلو کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دو کشور چین و ژاپن برگزار خواهد شد، آماده می کند، ضمن اینکه هدفگذاری فدراسیون شنا از به خدمت گرفتن این مربی طراز اول اروپایی حضور قدرتمند در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیاست که آبان ماه سال آینده به میزبانی کشور امارات برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب