رویارویی نیروی زمینی ارتش و سایپا در هفته پنجم لیگ برتر واترپلو

در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر واترپلو تیم‌های سایپا و نیروی زمینی ارتش رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ظهر روز جمعه (۱۹ آذر ۱۳۹۵) هفته پنجم لیگ برتر واترپلو کشور با انجام سه دیدار در شهر تهران دنبال می‌شود.

در نخستین و حساس‌ترین دیدار تیم صدر جدولی سایپا با تیم سوم دوره قبل نیروی زمینی ارتش به آب خواهند زد. سایپا با استراحت تیم دانشگاه در این هفته فرصت آن را دارد تا هم‌چنان صدر نشین باشد اما به واقع کار بسیار دشواری مقابل نزاجا خواهد داشت. نیروهای دانیال خاکبان در بازی هفته قبل نشان دادند که به مرز آمادگی رسیده‌اند و می‌توانند دردسرساز باشند. این دیدار از ساعت ۱۴:۰۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران به قضاوت داوران نادر غفوری و شهروز شریفیان با نظارت علی محب آغاز می‌شود.

اما دومین دیدار میان نایب قهرمان سال قبل و نماینده جوان اصفهان برگزار خواهد شد. نفت امیدیه سعی در تصاحب صدر جدول دارد. این تیم هفته گذشته در دربی خوزستان از پس گچساران برنیامد و تن به تساوی داد. چنان‌چه هفته پیش پیروز میدان می‌شد این هفته با گذشت از سد اصفهان و امید به نتیجه بازی سایپا شاید صدر را تصاحب می‌کرد. اما  باید به این نکته توجه کرد نفت با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های اول و دوم در جایگاه دوم قرار دارد و همچنان از مدعیان جدی بالا نشینی محسوب ‌می‌شود. بازی از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مجید نقاشلو به عنوان ناظر مسابقه و داوران محمدرضا محمدی و شهریار فخری‌نژاد برگزار خواهد شد.

در سومین و آخرین دیدار هفته نوفلاح از نماینده گچساران پذیرایی می‌کند. نوفلاح به همراه اصفهان در قعر جدول امیدوار به کسب اولین پیروزی است. اما گچساران هفته گذشته در دربی خوزستان خوش درخشیده و نشان داد که تیمی فرصت طلب خواهد بود. نوفلاح برای اثبات خودش یک بازی سخت و دشوار مقابل تیم چهارم لیگ دارد. گچساران برای حفظ جایگاه‌اش نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. این بازی از ساعت ۱۷:۰۰ به قضاوت داوران بابک حسامیان و ستار یثربی با نظر ایرج  رئوف‌آذر به عنوان مسابقه پایانی هفته برگزار می‌شود.

 

برنامه هفته پنجم لیگ برتر واترپلو کشور:

  • نیروی زمینی ارتش _ سایپا                                                   جمعه(۹۵/۹/۱۹)     ساعت ۱۴:۰۰          استخر بین‌المللی ۹ دی تهران
  • نفت امیدیه _ نماینده اصفهان                                                جمعه(۹۵/۹/۱۹)     ساعت ۱۵:۳۰          استخر بین‌المللی ۹ دی تهران
  • استخر شهید نوفلاح _ نفت‌وگاز گچساران                               جمعه(۹۵/۹/۱۹)     ساعت ۱۷:۰۰          استخر بین‌المللی ۹ دی تهران

 

 

جدول رده بندی بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته چهارم

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ سایپا ۴ ۳ ۰ ۱ ۵۱ ۱۹ ۳۲+ ۷
۲ دانشگاه آزاد اسلامی ۴ ۳ ۰ ۱ ۳۹ ۱۸ ۲۱+ ۷
۳ نفت امیدیه ۳ ۲ ۰ ۱ ۳۰ ۱۸ ۱۲+ ۵
۴ نفت و گاز گچساران ۳ ۱ ۱ ۱ ۲۳ ۲۹ ۶- ۳
۵ نیروی زمینی ارتش ۴ ۱ ۳ ۰ ۲۸ ۲۸ صفر ۲
۶ استخر شهید نوفلاح ۳ ۰ ۳ ۰ ۱۱ ۳۹ -۲۸ صفر
۷ اصفهان ۳ ۰ ۳ ۰ ۴ ۳۵ ۳۱- صفر

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.