رکوردگیری شنا از شناگران در رده‌های سنی مختلف سال ۱۳۹۶

با توجه به اعلام کمیته فنی شنا رکوردگیری از شناگران رده‌های سنی مختلف جمعه(18اسفند 1396) در استخر قهرمانی آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته فنی شنا در نظر دارد به درخواست برخی از روسا و مربیان هیات‌های شنا استانی و  ارج نهادن به این قشر زحمتکش ، باتوجه به تغییر رده سنی شناگران در سال آتی رکوردگیری از شناگران رده‌های سنی مختلف برگزار کند. این رکوردگیری جمعه(۱۸اسفند ۱۳۹۶)  از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۵:۱۵  در محل اسخر قهرمانی آزادی واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

لذا مربیان و روسای هیات‌ها هرچه سریعتر جهت معرفی شناگران خود برای حضور در این رکوردگیری، کتبا با ذکر نام شناگر و رشته‌های مربوطه(حداکثر ۲ رشته) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه(۱۶ اسنفد ۱۳۹۶) به فدراسیون شنا اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به فشردگی برنامه‌های فدراسیون در پایان سال اسکان، تغذیه روزانه و ایاب ذهاب بر عهده خود ورزشکار است.

به منظور تسریع در امر برگزاری این رکورد گیری، شناگرانی که به رکورد‌های ثبت شده رده‌های سنی یا رکورد ملی نزدیک هستند جهت حضور اقدام کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.