زنجان قهرمان جام آذربایجان شد

رقابتهای شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور پسران رده سنی زیر 15 سال (جام آذربایجان) دیروز (چهارشنبه) در تبریز با قهرمان زنجان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پایان دو روز رقابت مهیج و فشرده در استخر ابادگران تبریز تیم پسران زنجان با کسب ۳۷۴ امتیاز قهرمان شد. تیم های اصفهان و قزوین هم به ترتیب با ۳۷۰ و ۳۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رقابتهای بعد از ظهر پایانی رقابتها در ماده ۱۰۰ متر پروانه امیر سینا حسین لو از زنجان با زمان ۱ دقیقه و ۴ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را بهبود بخشید و جواد صدوقی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و مهرشاد افقری از اصفهان سوم شد.

 

در ماده ۵۰ متر کرال پشت امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با زمان ۲۹ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را ارتقاء داد و در این ماده علی فتحی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و محمد عارفی فر از اصفهان سوم شد.

 

در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی متین سهران از اصفهان با زمان ۱ دقیقه و ۸ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه اول شد و علی سراوند از کرمانشاه دوم شد و متین شجاعی از زنجان سوم شد. در ماده ۵۰ مترر گروانه امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با زمان ۲۸ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه قهرمان شد و جواد صدوقی و امیر ماله میرچگینی دوم و سوم شدند.

 

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی تیم شهید شوشتری نیشابور با زمان ۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه قهرمان شد و تیم زنجان و اصفهان دوم و سوم شدند.

همچنین در روز نخست این مسابقات هم ۴رکورد ملی شنای مسافت کوتاه زیر ۱۵ سال کشور شکسته شده بود. در این روز و در ماده ۲۰۰ متر آزاد امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با زمان ۲ دقیقه و ۹ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه اول شد و رادمهر ملکی از زنجان و علیرضا ملکی از نیل آموزش و پرورش تهران دوم و سوم شدند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز با رکورد ۱ دقیقه و ۲ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد این ماده را در کشور که از آن رهام پیروانی با زمان ۱ دقیقه و ۴ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه بود بهبود بخشید و علی فتحی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و سید آریا خیابانی از آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده ۲۰۰ متر پروانه امیر سینا حسنلو از زنجان با زمان ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را ارتقا داد و متین فتحی از آموزش و پرورش تهران دوم شد و جواد صدقی از شهید شوشتری نیشابور در رده سومی ایستاد.

در ماده ۵۰ متر قورباغه علی سراوند از کرمانشاه اول شد و فرشید قناعتی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و علیرضا ملکی از آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده ۵۰ متر آزاد امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز دوباره رکورد ایران را در همین ماده شکست و با زمان ۲۵ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه قهرمان شد و رادمهر ملکی از زنجان و متین سهران از اصفهان سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر قورباغه علی سراوند از کرمانشاه با زمان ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه قهرمان شد و فرشید قناعتی از شهید شوشتری نیشابور دوم شد و علیرضا ملکی از نیل آموزش و پرورش تهران سوم شد.

در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت علی فتحی از شهید شوشتری نیشابور با زمان ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه قهرمان شد و رکورد ایران را در ماده ۴ ثانیه بهبود بخشید و امیر محمد عزیزی مقدم از امیر مرشد البرز نائب قهرمان شد و متین شجاعی از زنجان سوم شد.

 

برای دریافت نتایج کامل روی لینک پی دی اف زیر کلیک کنید.

نتایج کامل جام آذربایجان

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب