زهرا موسوی: شنای بانوان استان خراسان رضوی در سطح اول کشور قرار دارد

نایب رئیس بانوان هیئت شنا خراسان رضوی گفت: بانوان شناگر استان خراسان رضوی در سطح اول شنا کشور قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، زهرا موسوی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در شنا بانوان مسابقات برون مرزی برای ما وجود ندارد اما در سطح کشور، شنا بانوان خراسان رضوی در سطح اول قرار دارد و در چندسال اخیر بانوان شناگر خراسان رضوی زیر نظر بهترین مربیان استان افتخارات بسیاری را برای ما کسب کرده‌اند.

وی افزود: تلاش شده تا در کنار دوره‌های تمرینی و استعدادیابی، دوره‌های مختلف آموزشی و ارتقا فنی برای مربیان برگزار شود و با برگزاری دوره‌های متعدد مربیانی در سطح یک کشور تربیت شده‌اند و هم اکنون در استان در حال فعالیت می‌باشند.

حسین گرایلی در ادامه این نشست گفت: در رشته‌های واترپلو و شیرجه اقداماتی در خراسان رضوی در کنار عملکرد خوب شنا انجام شده و با برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری و آموزشی توانسته‌ایم پشتوانه فنی برای این بخش به وجود بیاوریم و نتایج خوبی در مسابقات کشوری کسب کنیم.

حمید مبرز از قهرمانان این رشته ورزشی که در این نشست حضور داشت اظهار کرد: شنا در استرالیا به عنوان ورزش ملی شناخته می‌شود و با توجه به شرایط جغرافیایی تلاش می‌شود که تمام افراد جامعه برای آموزش شنا مشتاق باشند، حرکتی که استان خراسان رضوی در قالب ایجاد باشگاه‌ها انجام داده است اقدامی ارزشمند است و به توسعه شنا و ایجاد پایه‌های شنا برای حرکت به سوی سکو‌های جهانی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: حضور آریا نسمی شاد یه موقعیت خوب برای خراسان رضوی است این بازیکن با سن کم و شرایط فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند در ۳ یا ۴ المپیک بعدی برای ایران افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب