سالار عیسی بیگ لو : بازی‌های حساس لیگ هنوز شروع نشده است

بازیکن تیم شهبازی زنجان در مورد رقابت های پلی آف لیگ برتر واترپلو گفت: بازی های حساس هنوز شروع نشده است و به نظر من بازی با دانشگاه آزاد برای ما حساس تر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ سالار عیسی بیگ لو بازیکن تیم شهبازی زنجان با اشاره به رقابت های پایانی لیگ برتر واترپلو گفت: تمامی بازیکنان تیم شهبازی تا پایان رقابت ها در زنجان در اردوی تمرینی هستند. تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم و با تمام نیرو برای کسب مقام قهرمانی به میدان می رویم.

وی ادامه داد: رقابت های حساس لیگ برتر واترپلو باقی مانده است. تیم های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه رقبای اصلی شهبازی در این مسابقات هستند. مطمئناً آنها نیزتمام تلاش خود را برای این بازی ها انجام می دهند. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و از ملی پوشان نیز بهره مند هستند. البته فکر می کنم بازی با دانشگاه آزاد برای ما حساس تر باشد.

عیسی بیگ لو با اشاره به روحیه تیم شهبازی زنجان یادآور شد: بازیکنان تیم روحیه بسیار خوبی دارند و انگیزه بسیاری برای قهرمانی در این رقابت ها در آنها دیده می شود. بازیکنان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند و در حال حاضر وارد تمرینات سرعتی شده ایم.

بازیکن تیم شهبازی زنجان در مورد رقابت های گروهB لیگ برتر واترپلو گفت: سطح رقابت ها در گروه B کمی پایین تر از گروه A بود اما باید به این نکته اشاره کنم که تیم چوکا گیلان تیم خوبی بود بازیکنان این تیم بسیار با انگیزه و با تعصب بازی می کردند. البته اگر در گروه قوی تری قرار می گرفتیم به نفع شهبازی بود زیرا می توانستیم محک جدی تری بخوریم و در این صورت سطح رقابت ها نیز بالاتر می رفت.

وی با اشاره به مدیریت خوب سرمربی تیم شهبازی زنجان تصریح کرد: اکبر عربدوست از مربیان قدیمی واترپلوی زنجان است که بعد از مدت ها بازگشته است. تمامی بازیکنان زنجان می خواهند با به دست آوردن یک نتیجه خوب به ایشان خوش آمد گویی کنند. عربدوست زحمات بسیاری برای ما می کشد و با تمام مشکلاتش از بازیکنان حمایت می کند و رابطه صمیمی با آنها دارد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب