روز معلم یادواره استاد بزرگ اسلام شهید مطهری گرامی باد.

فدراسیون شنا دوازدهم اردیبهشت روز معلم را به تمامی استادان و معلمان عالیقدر، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری در تقویم ما ایرانیان، روز معلم نامگذاری شده است، تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیاء پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش در آمد. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیر های پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد. در این مسیر خطیر بزرگانی گام نهادند که نامشان بر تارک زمان می درخشد.
اندیشه‌های متفکر شهید استاد مرتضی مطهری همواره به عنوان اسلام‌شناسی آگاه، عالمی زمان شناس، دانشمندی دردآشنا و فیلسوفی توانا مورد علاقه فرهیختگان و جوانان فکور بوده و می‌باشد.
استاد شخصیتی بود که پاسخ‌گویی به شبهات زمانه و مقابله با انحرافات فکری و عقیدتی را وجهه همّت خویش ساخت تا بدانجا که در قبال این مجاهدت عظیم علمی جان خویش را فدای آرمان خود ساخت.

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فرا رسیدن ١٢ اردیبهشت روز معلم را به تمامی استادان و معلمان عالیقدر، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب