سالروز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گرامی باد

۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت فخر آفرینش، خاتم پیامبران، پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و میلاد جامع علم و عمل و عبادت ، پرچم دار شاهراه ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت مبارک و گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آخرین پیامبر الهی در ۱۷ ربیع الاوّل از پدری به نام “عبدالله بن عبدالمطلب” و مادری به نام ” آمنه بنت وهب” دیده به جهان گشود و با انوار رخسار و جمال منوّرش، جهان تیره و تاریک، به ویژه عربستان را روشن گردانید. حضرت محمد (ص) در عام الفیل به سال ۵۷۰ میلادی در روز جمعه ۱۷ ربیع الاول قدم به عرصه این جهان خاکی نهاد و با وجودش عالمی را از جهل و گمراهی نجات بخشید.  حضرت‌ امام‌ جعفر صادق‌ علیه‌ السلام‌ رئیس‌ مذهب‌ جعفرى‌ ( شیعه‌ ) نیز در روز ۱۷ربیع‌ الاول‌ سال‌ ۸۳ هجرى‌ چشم‌ به‌ جهان‌ گشود .

میلاد فخر آفرینش، پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) بهانه خلقت ، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری و نیز میلاد فرزند برومندش موسس و رئیس مذهب جعفری پرچمدار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و آغاز هفته وحدت  بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.