سالگرد ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تسلیت باد

۱۴ خرداد سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۴ خرداد سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.  مردی از تبار نور که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.

امام خمینى زنده است تا اسلام ناب محمدى زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین برافراشته است.

فدراسیون شنا سی امین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم ملت شریف ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب