سال پر امید واترپلو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نخستین جلسه کمیته فنی واترپلو در سال ٩٢ سه شنبه با حضور حمید شب انگیز،مسعود رضوانی، علی آقا جان محب،محمد جواد پذیرفته، مرتضی شریعت،محمد هادی بیک،نادر غفوری و علی گرامی برگزار شد که مهمترین موارد مصوب در این نشست به شرح ذیل می باشد: ١- در صورت حضور ۶ تیم در لیگ برتر تیم ها به صورت متمرکز در یک گروه و در صورت حضور بیش از ۶ تیم مسابقات در دو گروه مجزا به صورت متمرکز برگزار گردد و بعد از تعیین تیم های برتر گروه ها تیم ها به صورت ضربدری (به صورت لیگ رفت و برگشت) تا تعیین قهرمان مسابقات ادامه خواهد یافت. ٢- در خصوص دستورالعمل لیگ برتر نیز تصمیماتی جهت استفاده از بازیکنان زیر ٢۰ سال و بالای ٣۰ سال اتخاذ گردید. ٣- پس از بحث و بررسی سرمربی و مربیان تیم ملی زیر ١٧ سال معرفی شدند ۴- زمان مسابقات رده های سنی قهرمانی کشور تعیین و مورد تصویب اعضای کمیته قرار گرفت. ۵-مقرر شد اولین جلسه سازمان لیگ با مدیر عاملان باشگاههای لیگ برتر در تاریخ سی ام اردیبهشت برگزار شود. ۶- انتخاب مربی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان نیز از دیگرموارد مورد بحث و برسی در این نشست بود که مقرر شد در نشست بعدی نیز این بحث مورد پیگیری اعضا قرار بگیرد. شایان ذکر است این مصوبات جهت اتخاذ تصمیم نهایی به مدیریت فدراسیون اعلام شد تا پس از تایید نهایی دستورات لازم جهت اجرایی شدن آنها صادر شود

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.