سامیار عبدلی تنها یک صدم ثانیه با ورودی جهانی ۵۰ آزاد فاصله داشت + برنامه روز سوم

در فینال ماده 50 متر آزاد مسابقات شنا ترکیه سامیار عبدلی با تکرار رکورد ملی ایران تنها با یک صدم ثانیه فاصله از کسب ورودی جهانی باز ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در دومین روز از رقابت های شنا ترکیه صبح امروز (جمعه) سینا غلامپور، متین سهران و سامیار عبدلی در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند.

در فینال A کرال سینه ۵۰ متر سامیار عبدلی بار دیگر با ثبت زمان مرحله مقدماتی تنها یک صدم ثانیه از کسب ورودی جهانی فاصله داشت و این شناگر جوان و آینده دار تیم ملی در یک روز دوبار رکورد ماده ۵۰ متر آزاد را تکرار کرد. عبدلی با زمان ۲۲.۹۰ دوم و سینا غلامپور با زمان ۲۳.۵۵ پنجم شدند و به کار خود پایان دادند.  همچنین متین سهران نیز با ثبت زمان ۲۳.۵۹ در فینال B اول شد و به کار خود پایان داد. به درخواست کادر فنی تیم مقرر شد عصر فردا (شنبه) سامیار عبدلی در رکورد گیری ۵۰ متر آزاد بار دیگر برای کسب ورودی جهانی و جابجایی رکورد خود تلاش کند.

فردا شنبه در سومین روز از این مسابقات  مهرشاد افقری در ۵۰ متر پروانه، ابوالفضل سام و هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت و سینا غلامپور و متین سهران در ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان حود به رقابت خواهند پرداخت. به درخواست کادر فنی تیم مقرر شد عصر فردا (شنبه) سامیار عبدلی در رکورد گیری ۵۰ متر آزاد بار دیگر برای کسب ورودی جهانی و جابجایی رکورد خود تلاش کند.

 

 

نتایج روز دوم جمعه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲:

مرحله مقدماتی ۵۰ متر آزاد:

  • سامیار عبدلی با ثبت زمان ۲۲.۹۰ راهی فینال شد
  • سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۳.۵۹ راهی فینال شد 
  • متین سهران با ثبت زمان ۲۳.۷۲ راهی فینال شد 

فینال ۵۰ متر آزد:

  • سامیار عبدلی با زمان ۲۲.۹۰ در فینال A دوم شد
  • سینا غلامپور با زمان ۲۳.۵۵ در فینال A پنجم شد 
  • متین سهران با زمان ۲۳.۵۹  در فینال B اول شد

 

 

برنامه روز سوم شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲:

مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه

  • مهرشاد افقری

 

مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت

  • ابوالفضل سام
  • هومر عباسی

 

مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر آزاد

  • سینا غلامپور
  • متین سهران 

 

رکورد گیری ۵۰ متر آزاد: 

  • سامیار عبدلی 

 

 

اسامی شناگران اعزامی به رقابت های شنا ترکیه – انتخابی قهرمانی جهان (ژاپن) : 

  1. سینا غلامپور
  2. مهرشاد افقری
  3. سامیارعبدلی
  4. متین سهران
  5. هومر عباسی
  6. ابولفضل سام

مربی : گامر دیلانچیان

سرپرست :سعید ملکا آشتیانی

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.