ساویز: چیریچ یک نعمت برای واترپلوی ایران است

بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: حضور سرمربی صربستانی برای ورزش و واترپلوی ایران یک نعمت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سید سجاد ساویز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و گرفتن جواز حضور در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و پیش از این کمتر چنین سطحی را تجربه کرده بودیم. کمی برای اعزام به اندونزی با مشکل روبرو شدیم؛ چراکه زمانی به این کشور رسیدیم که ۱۰ ساعت بعد باید اولین مسابقه خود را برگزار می‌کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که وجود داشت بازی اول را به قزاقستان واگذار کردیم، اما ناگفته نماند که قزاق‌ها تیم بسیار خوبی بودند و نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشتند. نمی خواهم شکست در بازی اول را توجیه کنم، اما واقعاً خستگی راه بسیار ما را اذیت کرد. البته خودمان هم در بازی اول شرایط همیشگی‌مان را نداشتیم و شاید برخی‌ها بگویند که کم کاری کردیم، اما واقعاً اینگونه نبود.

بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان خاطرنشان کرد: در بازی دوم برابر ژاپن انگیزه بسیار زیادی داشتیم که یکی از قدرت‌های آسیا را شکست دهیم؛ ملی‌پوشان برای این مسابقه کوهی از انگیزه بودند و در طول مسابقات هم چندین بار از حریف پیش افتادیم. کار به گونه‌ای شد که در پایان مسابقه سرمربی ژاپن گفت ما از ایران انتظار نداشتیم پا به پای ما پیش بیاید و گاهی از ما پیش بیافتد. همه می‌خواستیم ژاپن را شکست دهیم و این پیروزی را به سرمربی خود تقدیم کنیم، اما متاسفانه بازی مساوی تمام شد.

ساویز عنوان کرد: به هر حال سهمیه جهانی را کسب کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در آن پیکارها نتایج خیلی خوبی بگیریم. رقابت‌های جهانی در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد و ما تلاش می‌کنیم تا با ۱۰۰درصد توان خود وارد آن مسابقات شویم. اردوهای مستمری را زیر نظر چیریچ و رضایی خواهیم داشت، البته باید به این نکته هم اشاره کنم که حضور چیریچ، سرمربی صربستانی برای ورزش و واترپلوی ایران یک نعمت است و امیدوارم از این نعمت به خوب استفاده کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب