سایت وزارت ورزش مرجع رسمی اعلام تغییرات است/فعالیت های فدراسیون بدون وقفه پیش می رود

مدیر اجرایی فدراسیون شنا با بیان اینکه هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تغییر سرپرست این فدراسیون اعلام نشده تاکید کرد: سایت وزارت ورزش مرجع رسمی اعلام هر گونه تغییر در مدیریت فدراسیون شنا است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده ضمن بیان این مطلب در خصوص شایعات اخیر مبنی بر جایگزینی محسن رضوانی دبیر فدراسیون شنا به جای برانوش نیک بین سرپرست این فدراسیون اظهار داشت: تا کنون هیچ خبر رسمی از سوی وزارت ورزش در این زمینه منتشر نشده و سایت این وزارتخانه مرجع نهایی اعلام تغییرات احتمالی خواهد بود.
وی با بیان اینکه رسانه ها از هر گونه گمانه زنی در این راستا پرهیز کنند تصریح کرد: بهتر است منتظر بمانیم تا مسئولان وزارت ورزش در این زمینه با فراغ بال تصمیم گیری کنند و پس از جمع بندی نهایی این خبر از سوی وزارتخانه رسما اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه فعالیت های فدراسیون طبق برنامه بدون وقفه پیش می رود در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: فدراسیون شنا طبق برنامه مصوب مجمع عمومی برنامه های خود را پیش می برد و هیچگونه خللی در اجرای برنامه ها وجو ندارد و امیدواریم با تصمیم وزارت ورزش اتفاقات مثبتی را در خانواده شنای کشور شاهد باشیم.

image_printپرینت مطلب