سجادی: امیدوارم با حمایت های لازم هرچه زودتر بازسازی اسخر ۲۲ بهمن به پایان برسد

رئیس هیات شنا استان یزد در بازدید از مراحل پایانی استخر 22 بهمن این استان ابراز امیدوارم کرد تا با حمایت های لازم هرچه زودتر بازسازی این استخر به پایان برسد و شاهد رونق اماکن آبی و توسعه ورزش شنای استان باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛سید مصطفی سجادی رئیس هیات شنا استان یزد در بازدید از مراحل پایانی استخر ۲۲ بهمن این استان  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده افزود: امیدوارم با حمایت های لازم بتوانیم هرچه زودتر بازسازی استخر ۲۲ بهمن به پایان برسانیم و همچنین با کاهش ویروس منحوس کرونا، فعالیت ها و برنامه های هیات شنا مجدداً پیگیری شود.

در این بازدید مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از این استخر تاکید کرد و گفت: این استخر به صورت مشارکت ماده ۲۷ جهت بازسازی و بهره برداری در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قرار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر مراحل بازسازی آن به اتمام برسد تا در صورت مساعد شدن شرایط کرونا، این استخر فعال و خدمت رسان مردم باشد.

وی افزود: در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی به ویژه استخرها و اماکن آبی، روند بازسازی این استخر نیز کند شد که انتظار داریم روند تکمیل آن تسریع پیدا کند.

«علی محمد شیخی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هم گزارشی از روند اجرایی بازسازی این استخر و شرایط ساماندهی مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارائه کرد و گفت: مراحل پایانی بازسازی استخر در حال انجام است و بهبود وضعیت این مجموعه نیز در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.