سجاد عبدی: هدف از تورنمنت تفلیس آمادگی برای قهرمانی آسیاست

دروازه‌بان تیم ملی واترپلوی ایران درباره شرایط کار با سرمربی صربستانی تیم ملی گفت: کار با چیریچ سخت است. سخت به این معنی که توقعات بالا است. امیدوار هستم شرایط به گونه‌اي شود که پاسخگو توقعات مربی باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دروازه‌بان تیم‌ملی واترپلو ایران که در ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های جام تفلیس گرجستان حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حمایت‌های صورت گرفته اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: فدراسیون چیزی کم نگذاشته است و واقعیت این است که نیاز به حضور باشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در واترپلو احساس می‌‌‌‌‌‌‌شود و زمانی که بازیکنان نمی‌توانند از لحاظ مالی تامین شوند، نیاز به حمایت بیشتر احساس  می‌‌‌‌‌‌‌شود.

عبدی در خصوص تورنمنت گرجستان تصریح کرد: از فروردین ماه در اردو بوده‌ایم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم نیاز به یک تورنمنت داشتیم تا بازخورد تمرینات را در آن شاهد باشیم. تیمی همچون قزاقستان در این تورنمنت حضور دارد. گرجستان هم تیم قدرتمندی است. در گذشته صربستان تقریباً یک اردوی مشترک با این تیم داشت. امیدوار هستم برنامه خوبی باشد، بویژه برای جوانان تیم که خود را برای ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های آسیایی آماده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، برنامه مفیدی است. همچنین این مسابقات برای بز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گسالان هم شروع خوبی است که برای حضور در ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های قهرمانی آسیا در اواخر آبان بیشتر آماده شوند.

او درباره سطح آمادگی تیم گفت: نسبت به دو، سه ماه گذشته سطح آمادگی بالاتر رفته است. تورنمنت گرجستان محک خوبی است. البته تیم جوان‌تر شده و این برای آنها تجربه خوبی است.

ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش واترپلو درباره چیرچ سرمربی صربستانی تیم نیز گفت: چیریچ مدال المپیک دارد و خیلی از دوران بازیگری خود دور نیست. در آموزش تکنیک‌ها تنها مربی است که به تنهایی خود آموزش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. یک مقدار کار با او سخت است، ولی این سخت بودنش بد نیست. کار سخت به معنی این است که توقعات بالا است. امیدوار هستم شرایط به گونه‌ای شود که پاسخگو توقعات مربی باشیم.

عبدی هدف تورنمنت گرجستان را کسب تجربه دانست و در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رابطه با ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های قهرمانی آسیا بیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: تیم جوان است و حضور در تورنمنت گرجستان را می‌توان با هدف کسب تجربه دید. پیش‌بینی درباره قهرمانی آسیا زود است. ایران مدتی در این مسابقات شرکت نکرده است و به همین ذلیل از نحوه برگزاری و شرایط دور هستیم.

او در پایان ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا بعد از  المپیک است باید شرایط تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را در  آن زمان سنجید. تیم ژاپن از  المپیک خواهد آمد همچنین تغییرات تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دیگر را نیز باید دید. فعلا برای پیش‌بینی جایگاه ایران در قهرمانی آسیا زود است اما مطمئن باشید تلاش ما فقط برای کسب موفقیت است.

انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م

image_printپرینت مطلب