سرمربی سپاهان: برای قهرمانی تیم بستیم

سرمربی تیم واترپلوی سپاهان اصفهان گفت: دانشگاه آزاد، امیدیه و نفت آبادان مدعیان هستند اما تیم سپاهان را صد در صد برای قهرمانی بسته ایم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بهمن کیانی والا سرمربی تیم واترپلو سپاهان در آستانه مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ۳۵ روز است که تیم فولاد مبارکه اصفهان تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کرده است. ترکیب تیم ما تقریبا کامل است و تمام نفرات مشخص شده اند. با توجه به آیین نامه فدراسیون که هر تیمی می تواند ۲ بازیکن خارجی را در نیم فصل در اختیار بگیرد، ما به غیر از آن دو بازیکن خارجی که بعدا در اختیار می گیریم، ترکیب اصلی تیم را بسته ایم. در حال حاضر ۲۰ بازیکن در خدمت تیم فولاد مبارکه اصفهان هستند. سه بازیکن سپاهان (ارسلان مردانی، نیما خوشبخت و محسن جلیلی) هم در اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی اینچئون هستند.
وی افزود: قبلا تیم های اصفهانی از طرف هیئت شنا به مسابقات می آمدند یا تیم هایی مانند ماهان اصفهان در لیگ حاضر می شدند ولی امسال با روی کارآمدن دکتر خلیلیان مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان که خودشان از اهالی شنا و واترپلو هستند تصمیم گرفتند که خود فولاد مبارکه برای لیگ واترپلو تیم بدهد.
سرمربی تیم واترپلو سپاهان در ارزیابی از وضعیت تیم خود گفت: تیم خود را صد درصد برای قهرمانی بسته ایم ولی رقبای اصلی ما دانشگاه آزاد اسلامی تهران، نفت و گاز امیدیه و نفت آبادان هستند. ما تقریبا هر برنامه ای که به باشگاه دادیم، با آن موافقت شده است. باشگاه سپاهان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری همکاری لازم را انجام می دهد. ما برنامه دقیقی تدوین کرده ایم. به خاطر بازی های آسیایی تیم ملی، لیگ به مدت یک یا یک ماه و نیم تعطیل می شود. و ما باید در آن زمان هم آمادگی بازیکنان خود را حفظ کنیم.
کیانی با ارزیابی از وضعیت حریفانش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم ما چند رقیب اصلی داریم. دانشگاه آزاد اسلامی تهران، نفت و گاز امیدیه و نفت آبادان حریفان اصلی ما هستند. ولی ما تیم خود را برای قهرمانی بسته ایم. رقبای جدی ما مثلا دانشگاه آزاد اسلامی هشت بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد در صورتی که ما فقط سه بازیکن ملی پوش داریم و بیشتر بومی گرایی کردیم.
بهمن کیانی درباره سازمان لیگ گفت: خودم عضو کمیته فنی هستم. تمام برنامه ریزی های ما بر اساس بازی های تیم ملی تدوین می شود و امسال سال پرکاری برای ما است. بازی های آسیایی را پیش رو داریم. تنها خواهشی که از سازمان لیگ دارم، این است که برای باشگاه ها به طور کامل برنامه ریزی کنند. یعنی تمام زمان های بازی ها در دور رفت و برگشت از همان اول مشخص شود و برنامه به صورت یک هفته، دو هفته و یا سه هفته نباشد. حتی زمان تمرینات تیم ملی نیز مشخص باشد. انتظارم این است که سازمان لیگ برنامه یکساله و یا حداقل برنامه های دور رفت لیگ را به باشگاه ها بدهد تا سرمربی بداند که چه
تاریخی، چه ساعتی و با کدام تیم بازی دارد.
وی در پایان گفت: از شما تشکر می کنم، امیدوارم تیم ها از بازیکنان بهره خوبی ببرند و لیگ خیلی قوی داشته باشیم چون قوی‌تر شدن لیگ برای تیم ملی ما خوب است که بتوانند برای مسابقات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند. خودم امید دارم که امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.