سرمربی نفت امیدیه: جوان گرایی کردیم

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه گفت: تیم ما امسال ترکیب جوانی در اختیار دارد اما امیدواریم که روی سکو برویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرام عیدی پور سرمربی تیم نفت امیدیه در آستانه مسابقات لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: تیم ما تازه تشکیل و جمع شده است. ترکیب اصلی خود را صددرصد بسته ایم. تمرینات تیم ما برای مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو از این هفته شروع می شود. در راستای اعتلای ورزش واترپلو در امیدیه و همگام با مدرسه واترپلو برای استعداد یابی و پایه سازی در سطح استان خوزستان از جوانان مستعد استان و نفرات تیم ملی واترپلوی جوانان در ترکیب نفت امیدیه بهره می بریم.
وی ادامه: ما سعی کردیم برای مسابقات امسال جوان گرایی داشته باشیم و از بازیکنان تیم ملی جوانان استفاده کنیم که برنامه بلند مدت باشگاه مفید باشند. ما از بازیکنان ملی پوش فقط یک نفر را در اختیار گرفتیم که آقای سعید میرمهدی هستند و کاپیتان تیم نفت امیدیه در این فصل لیگ برتر واترپلو قطعا او است.
وی افزود: ما فعلا بازیکن خارجی نگرفتیم اما در صورت اجزه باشگاه این کار را خواهیم کرد. بازیکنان ما بومی هستند و چهار نفر از بازیکنان تیم ملی جوانان را که قبلا بازیکنان تیم نفت تهران بودند، را در اختیار گرفتیم. امیدواریم که روی سکو برویم. تیم ما جوان است. با تمریناتی که برنامه ریزی کردیم امیدواریم که امسال در مسابقات لیگ یکی از عنوان ها را به دست آوریم. می توانیم به ۷۰ تا ۸۰ درصد برنامه هایی که می خواهیم برسیم.
آرام عیدی پور درباره مدعیان امسال لیگ واترپلو گفت: مدعیان اصلی تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و تیم فولاد مبارکه اصفهان هستند. از تیم های دیگر شناختی ندارم. هر چند تیم چوکای تالش تیم خوبی است و تیم شهید شهبازی زنجان نیز یکی از مدعیان اصلی می باشد و امیدوارم بازی خوبی را جلوی این تیم انجام بدهیم.
سرمربی تیم نفت امیدیه درباره سازمان لیگ افزود: امیدوارم که سازمان لیگ با یک نظارت خوب بازی های امسال لیگ برتر را برگزار کند و مشکل خاصی پیش نیاید و همه چیز به خوبی پیش رود و انجام پذیرد. زمان برگزاری بازی های تیم ملی در مسابقات تداخل ایجاد می کند و امیدوارم که بتوانیم آن را خوب مدیریت کنیم. ما برای زمان هایی که تیم ملی بازی دارد نیز برنامه ریزی های خاصی را برای تیم خودمان تدارک دیدیم و طراحی کردیم.
وی در پایان گفت: مسابقات لیگ در پیشرفت واترپلوی ایران خیلی موثر است و معمولا بهترین بازیکنان ایران برای مسابقات لیگ واترپلو جمع می شوند. انجام گرفتن مناسب این بازی ها در موفقیت واترپلوی کشورمان بسیار تاثیرگذار است.از مدیریت شرکت نفت امیدیه و سرپرستی جناب آقای اشتری تشکر می کنم و با استفاده از تمامی پتانسیل هایی که در این مناطق وجود دارد(اعم از ساخت مدرسه واترپلو و…) با تیمی جوان در مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو کار خود را برای کسب سکوی قهرمانی آغاز می کنیم.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.