سرپرست و دبیر کمتیه فنی شنا انتخاب شدند

در نخستین جلسه کمیته مشورتی شنا سرپرست و دبیر کمیته فنی شنا انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون با اشاره به برگزاری نخستین نشست کمیته مشورتی شنا در سال ٩١ گفت: در این جلسه که با حضور سرپرست فدراسیون شنا برگزار شد مقرر گردید کمیته فنی شنا زیر نظر شورای راهبردی (کمیته مشورتی) این رشته اداره شود.

وی در ادامه افزود: در این جلسه کیانوش بافقی از کارشناسان و قهرمانان اسبق تیم ملی شنا به عنوان سرپرست کمیته فنی و فرشاد کرمی دیگر ملی پوش اسبق تیم ملی شنا به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند تا تصمیمات شورای راهبردی و کمیته مشورتی با سرعت بیشتری وارد روند اجرایی خود شود.

سمیع زاده در ادامه خاطر نشان کرد: دراین جلسه خشایار حضرتی درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی گزارشی را به اعضا ارائه دادند و پس از آن یورگ وویت مربی سرشناس آلمانی تیم ملی شنا نیز به ارائه نقطه نظرات خود در این رابطه پرداخت و پس از آن اعضا به بحث و تبادل نظرپیرامون وظایف شورای راهبردی و کمیته مشورتی فنی شنا پرداختند و مقرر شد اعضا در جلسه بعدی پیشنهادات خود در این باره را ارائه کنند.

مدیر اجرایی فدراسیون شنا همچنین در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی جوانان یادآور شد: به زودی تمرینات تیم ملی شنای جوانان جهت آمادگی برای بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک برزیل زیر نظر یورگ وویت به صورت متمرکز در استخر آزادی و غیر متمرکز در استانها آغاز خواهد شد.

image_printپرینت مطلب