سعیدی: برای سهمیه واترپلو با IOC مکاتبه کرده‌ایم

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مشکل سهمیه واترپلو و همینطو اجلاس دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک آسیای مرکزی صحبت‌هایی را انجام داد.

آرش عبدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری میزان، کیکاووس سعیدی در خصوص حضورش در اجلاس دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک آسیای میانه در قزاقستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران در زون آسیای میانه قرار دارد ما به عنوان عضو تاثیرگذار این زون باید در اجلاس دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک آسیای میانه شرکت می‌کردیم.

وی ادامه داد: در این اجلاس در خصوص شیوه برگزاری و برنامه‌ها و رشته‌هایی که در رقابت‌های آسیای میانه حضور دارند بحث و گفت‌وگو شد. کارگروهی تشکیل شد تا کلیات برنامه‌ها را تدیون کند. پبمان فخری هم به نمایندگی از ایران در این کارگروه حضور دارد و قرار شد همزمان با برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در جلسه‌ای با حضور روسای کمیته‌های ملی المپیک این برنامه‌ها تصویب شود. همچنین جلسات جداگانه‌ای با دبیران کل کمیته‌های ملی المپیک تاجیکستان، افغانستان و قزاقستان داشتم.

دبیر کمیته ملی المپیک ایران در مورد اینکه آیا در مورد سهمیه واترپلو آسیا برای المپیک توکیو رایزنی‌هایی توسط این کمیته صورت گرفته یا خیر، گفت: در این خصوص با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان که عضو هیئت رئیسه فینا هم است صحبت‌هایی داشتیم. وی گفت که قصد دارند بر اساس نتیجه بازی‌های آسیایی جاکارتا، تکلیف سهمیه واترپلو را مشخص کنند. من هم عنوان کردم که این موضوع باعث ناراحتی و بی‌انگیزگی ملی‌پوشان واترپلوی ایران می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا کمیته ملی المپیک با IOC مکاتباتی در این خصوص داشته یا نه، اظهار داشت: ما در حال بررسی این مشکل هستیم. ضمن اینکه مکاتباتی را هم با IOC انجام داده‌ایم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب