سفیران شایسته ای برای ورزش ایران باشید/ هدف بلند مدت فدراسیون بازیهایی آسیایی است

سرپرست فدراسیون شنا در جمع ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی ضمن تاکید بر رعایت مسائل فرهنگی تاکید کرد:سفیران شایسته ای برای ورزش و واترپلو ایران باشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ظهر امروز چهارشنبه در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم واترپلو جوانان کشورمان اعزامی به مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان در استرالیا گفت: خوشبختانه طی چند هفته گذشته در اردوی متمرکز تهران تمرینات مستمر و منظمی را پشت سر گذاشته اید و طبق گفته کادر فنی در شرایط خوبی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی قرار دارید که جا دارد بنده ابتدا از زحمات و جدیت تک تک شما بوی‍ژه کادر فنی تیم کمال تشکر را داشته باشم.

نیک بین اضافه کرد:شما عزیزان به همراه سایر جوانان واترپلوئیست کشور آینده سازان واترپلو کشور به شمار می روید و کمیته فنی واترپلو و فدراسیون برنامه بلند مدتی را برای شما پیش بینی کرده که مهمترین هدف این برنامه ها حضور موفق در بازیهای آسیایی اینچوان٢۰١۴ کره جنوبی است.

وی در ادامه پیرامون حضور در مسابقات جهانی استرالیا افزود: بی تردید کادر فنی برنامه خاصی را برای این رقابتها دارد اما همین حضور می تواند تجربه ارزنده ای برای شما باشد که باید در آینده به بهترین نحو از آن استفاده شود،

سرپرست فدراسیون شنا اضافه کرد: همین موضوع اهمیت مسابقات و وظیفه خطیر شما را بیشتر نشان می دهد.

نیک بین با اشاره به نخستین حضور برون مرزی برخی از ملی پوشان خاطر نشان کرد: فراموش نکنید شما به عنوان نمایندگان واترپلو ایران ابتدا باید رعایت مسائل فرهنگی را مدنظر داشته باشید و سپس ذهن و فکر خود را به ابعاد فنی معطوف کنید.

در ابتدای این جلسه داوود رضا سلطانی سرمربی تیم واترپلو جوانان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های آماده سازی تیم جوانان از حمایت های بی دریغ مسولان فدراسیون بویژه آقایان نیک بین و رضوانی سرپرست و دبیر فدراسیون در فراهم آوردن شرایط اعزام این تیم به رقابت های جهانی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است تیم واترپلو جوانان ایران که در گروه سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با تیم‌های رومانی، یونان، تیرینیدادو توباگو و ازبکستان هم‌گروه است،شامگاه چهارشنبه تهران را به مقصد شهر پرت استرالیا ترک خواهد کرد.

مسابقات واترپلو قهرمانی جهان از روز شنبه ١١ آذر با شرکت ٢۰ تیم (۴ گروه ۵ تیمی) در استرالیا آغاز می‌شود.

image_printپرینت مطلب