سلطانی بازرس فدراسیون شنا شد

داود سلطانی از ملی‌پوشان اسبق و پیشکسوتان مطرح واترپلو که پیش از این ریاست کمیته فنی را نیز بر عهده داشت، به عنوان بازرس فدراسیون شنا منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با حکم محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، داود رضا سلطانی به عنوان بازرس معاونت ورزش فدراسیون شنا، منصوب شده است.

سلطانی پیش از این سابقه ریاست در کمیته فنی واترپلو را بر عهده داشت. او از پیشکسوتان مطرح واترپلو است که در دوه های مختلف سابقه پوشیدن پیراهن و هدایت تیم های ملی را در کارنامه داشته است.

در حکم وی آمده است:

جناب آقای داود رضا سلطانی

سلام علیکم

با استعانت از خداوند متعال و به استناد مواد ۷ و ۱۴ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری به موجب این حکم به عنوان ((بازرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران)) منصوب می‌شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه مزبور نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.

شایسته است ضمن تعامل مطلوب با اعضاء محترم مجمع ، گزارش فعالیت خود را با تاکید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات اساسنامه مزبور و بر اساس شاخص‌های تعیین شده پیوست بطور منظم تهیه نموده و به صورت مکتوب به این معاونت ارائه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

محمد رضا داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب