دکتر سلطانی فر: رضوانی از مدیران پرتلاش و موثر ورزش است

یکصد و پانزدهمین جلسه شورای معاونین با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و وزیر ورزش و جوانان ،محسن رضوانی را با سابقه خوب در ورزش قهرمانی و موفقیت در رده های ملی ، از مدیران پرتلاش و موثر ورزش دانست و گفت : انتظارات از این فدراسیون پر مدال بالا است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر مسعود سلطانی فر در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای معاونین که عصر شنبه برگزار شد ،پس از گزارش رییس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو ،حرکت و برنامه ریزی این فدراسیون را به سمت مدال آوری و موفقیت بیشتر رشته های زیرمجموعه در بازیهای آسیایی و مسابقات رده های بالاتر مورد تاکید قرار داد.
وزیر  ورزش و جوانان ،محسن رضوانی رییس این فدراسیون را با سابقه خوب در ورزش قهرمانی و موفقیت در رده های ملی ، از مدیران پرتلاش و موثر ورزش دانست و گفت : انتظارات از این فدراسیون پر مدال بالا می باشد
دکتر سلطانی فر از رئیس این فدراسیون خواست با به خدمت گرفتن مدرسان مجرب ،توانمند و بین المللی دانش مربیان ایرانی را بیشتر و بهتر افزایش دهد.
وزیر  ورزش و جوانان تاکید کرد مدرسان زن و مرد با سابقه بین المللی موثر در دوره های طولانی مدت برای دانش افزایی مربیان ایرانی بکار گرفته شوند.
به گفته دکتر سلطانی فر ایران استعدادهای ناب و پرتوانی در شنا و دو ومیدانی دارد که نیازمند توجه و برنامه ریزی مناسب است.
وزیر  ورزش و جوانان همچنین از تلاش های فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو در راستای آماده سازی تیم های ملی واترپلو و شیرجه تقدیر و ابراز امیدواری کرد که واترپلو و شیرجه ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا روی سکو بروند.
بنا بر این گزارش در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان ،محسن رضوانی گزارشی از عملکرد فدراسیون و راهکارهای موفقیت در رشته های زیر مجموعه و پایه ارائه داد. رضوانی همچنین دیدگاه دکتر سلطانی فر برای فعالیت بیشتر فدراسیون های پایه و پرمدال را برای موفقیت در بازیهای آسیایی و المپیک شجاعانه دانست.
در بخش دیگری از شورای معاونین ،ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانالن استان اردبیل گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.
دکتر سلطانی فر هم با ابراز رضایت نسبی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: پیشنهاد می کنم که میزبانی مسابقات بین المللی را به استانها ببریم تا از این طریق هم مدیران استانی تجربه اجرایی خوبی پیدا کنند و هم حوزه وحدت ملی تقویت شود.
وزیر  ورزش و جوانان استان اردبیل را به عنوان یک قطب گردشگری ایران معرفی و تصریح کرد: رونق ورزش های زمستانی در استان اردبیل فرصت خوبی است که با سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان ، منابع استانی و فدراسیون اسکی از این توان بالقوه استفاده خوبی شود.
در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان هر هفته یک فدراسیون و یک اداره کل برای ارائه برنامه های خود به وزیر  و معاونان وزارت ورزش و جوانان دعوت می شوند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.