سلطانی: همه از مولر راضی هستند

رییس کمیته فنی واترپلو درباره عملکرد چندماهه مولر در ایران گفت: به نظر من عملکر مولر از زمانی که به ایران آمده قابل قبول است و بازیکنان هم از این شرایط راضی هستند و همه به آینده امیدوارند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ داود سلطانی درباره شرایط اردوهای تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: درحال حاضر تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران در اردو هستند و هرروز تمرین می‌کنند. این شرایط تا ۲۴ خرداد ماه ادامه دارد و پس از آن ملی پوشان دو وعده در روز تمرین می‌کنند تا آمادگی لازم را کسب کنند و بتوانند تا زمان آغاز مسابقات بین المللی پیش روی خود به آمادگی صددرصدی برسند.
سلطانی با تاکید بر شرایط مساعد تیم ملی واترپلو ایران ادامه داد: در کل تیم های ملی واترپلودر وضعیت خوبی قرار دارند. تیم ملی جوانان که عازم مسابقات جهانی هستند و بزرگسالان هم در حال تمرین با هدف موفقیت در بازی های آسیایی هستند. واقعیت این است که بعداز مدت‌ها که بچه‌ها دورهم جمع شده‌اند از همه لحاظ شرایط خوبی درتیم حاکم است. با توجه به تمرینات و نظمی که وجود دارد امید زیادی دارم که وضعیت تیم های ملی نسبت به قبل بهتر هم شود.
رییس کمیته فنی واترپلو درباره عملکرد چندماهه “مولر” سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در این چندماهی که از حضور “مولر” در ایران می‌گذرد، به نظر من عملکرد او مطلوب و مورد قبول بوده است. این نکته را هم می‌توان از صحبت‌های بازیکنان تیم ملی استنباط کرد چراکه بچه‌ها از وضعیت و شرایط تمرینی سرمربی جدید راضی هستند و به نظر می‌رسد باید به آینده امیدوار بود.
او درباره اردوهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی واترپلو ایران گفت:فدراسیون برای تیم ملی جوانان و بزرگسالان اردوهای برون مرزی مفیدی را در نظر گرفته است. از حدود ۲۰ تیرماه به مدت ۱۵ روز تیم ملی ایران به اردوی مجارستان اعزام می‌شود و در آن‌جا هم چند بازی تدارکاتی برای آن‌ها پیش‌بینی کردیم. البته این بازی های تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی کشور مجارستان است اما احتمال آن وجود دارد که با تیم ملی جوانان مجارستان بازی دوستانه برگزار کنیم.
داوود سلطانی درباره مدیریت صحیح برنامه‌های پیش روی تیم‌های واترپلو ایران تصریح کرد: با توجه به برنامه ها ومسابقات زیادی که امسال پیش‌روی تیم ملی ایران است وجود یک مدیرت قوی لازم است. تقسیم بندی کارها باید به صورتی انجام بگیرد که نتیجه‌اش موفقیت برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان واترپلو باشد. در حال حاضر هم مدیریت ها درست صورت گرفته است و تیم جوانان و تیم بزرگسالان هم با برنامه به کار خود ادامه می‌دهد. خوشبختانه تقسیم بندی ها درست انجام شده و کارها با نظم رو به جلو حرکت می‌کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.